Hlavní obsah

Jeden z nejpopulárnějších podcastů se promítal v kině. Lístky zmizely během pár minut

Foto: Ema Konečná

Podcast si většina lidí pustí doma, v autě nebo do sluchátek cestou do práce. Britský pořad The Diary of a CEO ale ukázal, že to může být i jinak. Na velkém plátně, s plným sálem diváků a osobním setkáním s dalšími posluchači.

Článek

Autor pořadu, podnikatel Stephen Bartlett, říká, že lidé si většinou pouští obsah někde o samotě, jen na mobilu. On chtěl ale nabídnout jiný zážitek. Společně se potkat, podívat na video, popovídat si, zasmát se a něco nového se ještě při tom přiučit. „Toto je jen začátek naší cesty, kdy chceme z publika našeho podcastu vytvořit propojenou, skutečnou, celosvětovou komunitu,“ uvedl.

První projekce proběhla před stovkami posluchačů. Na plátně běžela epizoda s Danielem Priestleym, Codií A. Sanchez a Alexem Hormozim. Lístky byly vyprodané během několika minut. Součástí večera byla beseda s Danielem Priestleym, networking a pro všechny účastníky knihy a další dárky.

O promítání v kině informoval také web České podcasty, který sleduje novinky ze světa podcastů a přináší tipy i příběhy tvůrců.

Tři dny od nápadu k vyprodanému sálu

Pro tým to ale nebyla jen organizační výzva. Anthony Smith z agentury Flightstory, která na projektu spolupracuje, seděl v zadní řadě vyprodaného sálu a poprvé viděl The Diary of a CEO na velkém plátně.

Celá akce vznikla za pouhé tři dny:

  • Den 1: nápad
  • Den 2: přípravy jako je rezervace kina, tisk plakátů, střih tříhodinové epizody, úprava zvuku pro kinosály
  • Den 3: samotná projekce

Podle Smithe od začátku nechtěli dělat „jen podcast,“ ale zážitek. Proto má každá epizoda filmové vyprávění a střih jako filmový trailer. I když si na začátku vyslechli otázky typu „Proč to vypadá jako Netflix dokument?“ promítání v kině pro něj bylo důkazem, že to má smysl.

The Diary of a CEO je dnes druhým největším podcastem na světě vedeným jedním hostitelem, s více než miliardou přehrání. Stephen Bartlett vybudoval svou první firmu Social Chain už ve 22 letech a stal se multimilionářem o rok později.

Jeho otevřený přístup k byznysu a inspirativní rozhovory přitahují posluchače po celém světě. Letos na podzim vyráží na svou první živou speaking tour po Asii, s podporou společnosti Shopify. Součástí budou keynote vystoupení, otázky z publika a možnost osobního setkání pro vybrané účastníky.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz