Článek
Autor pořadu, podnikatel Stephen Bartlett, říká, že lidé si většinou pouští obsah někde o samotě, jen na mobilu. On chtěl ale nabídnout jiný zážitek. Společně se potkat, podívat na video, popovídat si, zasmát se a něco nového se ještě při tom přiučit. „Toto je jen začátek naší cesty, kdy chceme z publika našeho podcastu vytvořit propojenou, skutečnou, celosvětovou komunitu,“ uvedl.
První projekce proběhla před stovkami posluchačů. Na plátně běžela epizoda s Danielem Priestleym, Codií A. Sanchez a Alexem Hormozim. Lístky byly vyprodané během několika minut. Součástí večera byla beseda s Danielem Priestleym, networking a pro všechny účastníky knihy a další dárky.
O promítání v kině informoval také web České podcasty, který sleduje novinky ze světa podcastů a přináší tipy i příběhy tvůrců.
Tři dny od nápadu k vyprodanému sálu
Pro tým to ale nebyla jen organizační výzva. Anthony Smith z agentury Flightstory, která na projektu spolupracuje, seděl v zadní řadě vyprodaného sálu a poprvé viděl The Diary of a CEO na velkém plátně.
Celá akce vznikla za pouhé tři dny:
- Den 1: nápad
- Den 2: přípravy jako je rezervace kina, tisk plakátů, střih tříhodinové epizody, úprava zvuku pro kinosály
- Den 3: samotná projekce
Podle Smithe od začátku nechtěli dělat „jen podcast,“ ale zážitek. Proto má každá epizoda filmové vyprávění a střih jako filmový trailer. I když si na začátku vyslechli otázky typu „Proč to vypadá jako Netflix dokument?“ promítání v kině pro něj bylo důkazem, že to má smysl.
The Diary of a CEO je dnes druhým největším podcastem na světě vedeným jedním hostitelem, s více než miliardou přehrání. Stephen Bartlett vybudoval svou první firmu Social Chain už ve 22 letech a stal se multimilionářem o rok později.
Jeho otevřený přístup k byznysu a inspirativní rozhovory přitahují posluchače po celém světě. Letos na podzim vyráží na svou první živou speaking tour po Asii, s podporou společnosti Shopify. Součástí budou keynote vystoupení, otázky z publika a možnost osobního setkání pro vybrané účastníky.