Hlavní obsah
Umění a zábava

Dámská jízda v Edenu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Epicwoman

Na koncert Marka Ztraceného mě nalákala kamarádka, která na jeho koncertě byla loni a prý to byl skvělý zážitek. Poprvé jsem na koncert vzala také dceru.

Článek

Musím říct, že tvorbu Marka Ztraceného jsem až na pár písniček neznala. Sama totiž vyhledávám jiný hudební žánr, čímž ovšem vůbec netvrdím, že metal je to jediné, co jsem ochotná poslouchat. Na různých místech na webu se můžete dočíst spoustu hejtů, ale já jsem dala na zkušenost kamarádky, která říkala, že Marek je showman a pokud se rozhodneme jít, určitě nebudeme litovat. Názor jsem si chtěla udělat sama, a proto jsem už v říjnu nakoupila vstupenky.

Poslední koncerty před vyhlášenou pauzou

Série těchto tří vyprodaných koncertů by podle slov Ztraceného měla být rozlučkou před pauzou, kdy se slavný hudebník chce více věnovat rodině a dalším zájmům. V magazínu Forbes nedávno vyšel rozhovor, kde se můžete o jeho plánech dočíst více.

Kvůli množství lidí zúčastněných na vyprodaném koncertu, pozdnímu času a době než se dopravíme z koncertu domů, jsem s blížící se akcí začala mít obavy, jak to dcera zvládne. Do areálu Edenu v den koncertu nebyl povolen vstup dětí do 3 let. Dceři bude sice už 8 let, ale přece jen, není to moc. Navzdory této skutečnosti jsem si řekla, že to prostě zkusíme a pokud nějaká nenadálá situace nastane, přizpůsobíme se jí. Počítala jsem s variantou, že v případě její únavy nebo naprostého znechucení odejdeme dřív.

Bylo to velkolepé

Areál, který pojme zhruba 32 000 lidí, otevřel své brány v 17:00 hodin. Předtím než vystoupil ve 20:00 hodin sám Marek Ztracený, přišel se svým vstupem Ivan Mládek s kapelou. Dalšími hosty byl Rytmus, Richard Genzer, Marta Jandová a Karel Roden. Vzpomínali jsme na Hanku Zagorovou díky vkusné videoprojekci a na pódiu vystoupil také syn Ztraceného, který si zahrál na bicí.

Nechyběly konfety, obrovské nafukovací balónky, mávání rozsvícenými mobily a v závěru dokonce ohňostroj. Fanoušci zpěvákovi ve všem naslouchali a místy byl koncert doopravdy dojemný.

Závěrem bych napsala, že ačkoliv chápu, že každý má jiný hudební vkus, s negativními kritiky, kteří jsou občas až zlí, se nemůžu ztotožnit. Z koncertu bylo patrné, že Marek Ztracený má obrovskou fanouškovskou základnu, což dokládají vyprodané koncerty. Nedivím se, že je tak oblíbený. Bylo vidět, že sám si koncert užíval a svou energii přenášel na fanoušky. Vystoupení bylo velkolepým zážitkem. Měly jsme okolo sebe ty správné lidi a z pozitivní atmosféry budeme určitě ještě pár dnů čerpat.

Překvapilo mě, že dcera to tak hezky zvládla a přes počáteční obavy jsem zjistila, že mi roste parťačka, se kterou na hudební události ráda vyrazím znovu.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz