Hlavní obsah
Cestování

Saunový ceremoniál, nahota a stud

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Epiwoman

Dnes budu psát o tom, jak jsme s manželem byli obdarováni 3denním wellness pobytem v hotelu, kde je největším lákadlem saunový svět a s ním částečně spojená i nahota.

Článek

Při rozbalování vánočních dárečků jsme pod stromečkem našli 3denní pobyt v hotelu MaximusResort blízko Brněnské přehrady.

Tento hotel umožňuje Relax v termálních bazénech, můžete si domluvit nejrůznější masáže a také využít saunový svět s až 12 druhy vnitřních a venkovních saun. Právě saunový svět hodnotíme jako nejsilnější stránku wellness služeb.

Sauny jsme doposud moc nenavštěvovali a musím přiznat, že mám trochu problém s producírováním se před cizími lidmi zejména opačného pohlaví. Ale horší by to bylo před známými. Mám tendenci myslet dost dopředu a vidět ty nejobávanější scénáře. Co kdybych náhodou v ochlazovacím bazénku potkala kolegu nebo šéfa? Ta představa je pro mě dost děsivá. Nepatřím mezi modelky, jsem spíše plnoštíhlá, ale za každý tukový polštářek se zkrátka stydím.

Protože by ale byla škoda nevyužít saunový svět, začali jsme pracovat na odbourání studu, který byl větší u mě. První den jsme chodili do saun, kde bylo zrovna málo lidí. Jasně, mohla jsem si přes sebe přehodit prostěradlo, ale byly chvíle, kdy jsem ho musela odhodit. Třeba při vstupu do nádherného, blankytně modrého ochlazovacího jezírka. Trvá mi, než se ponořím do studené vody, ale díky studu, že mě ostatní vidí nahou, jsem to musela urychlit.

Bod zlomu při saunovém ceremoniálu

Zlom nastal ve chvíli, kdy jsme se objednali na návštěvu saunového ceremoniálu do nádherného saunového dómu. Chtěli jsme prožít saunové představení, které v nás zanechá hlubší prožitek a celkově nás prohřeje.

Jedná se o 10 až 15minutové představení, které se provádí v sauně. Zkušený saunový mistr za doprovodu hudby polévá kamna, aby zvýšil vlhkost a pocitovou teplotu v sauně. Poté provoní saunu éterickými oleji, které jsou 100% přírodní a pečlivě vybrány podle typu ceremoniálu. Dále saunamistr rozvíří vzduch a ovívá vás ručníkem za účelem lepšího prohřátí organismu. Díky zvyšování vlhkosti a mávání ručníkem v sauně se tělo hlouběji prohřeje, použité éterické oleje stimulují vaši nervovou soustavu a jejich inhalace má řadu pozitivních účinků. Zároveň se jedná o zpestření „obyčejného“ saunování. (Zdroj: oficiální web hotelu Infinit Maximus Brno)

Všichni se sešli před Saunovým dómem a čekali na začátek ceremoniálu. Byla tam spousta zájemců, většina zabalená v prostěradle. Samozřejmě i my jsme měli prostěradlo a já jsem ho neplánovala sundat. Ale obzvlášť při mávání ručníkem bylo velké horko a prostěradlo ho jen umocňovalo. Ceremoniál se nám líbil, odcházet jsme nechtěli, a abychom se neuvařili, prostěradlo jsme nechali spadnout dolů. Odhodili jsme také stud, protože při té vysoké teplotě jsme nad nějakým studem už ani nepřemýšleli. Po skončení ceremoniálu všichni vyrazili do sprch a následně do jezírka, ve kterém jsme si nazí i zaplavali.

Saunový ceremoniál byl obrovský zážitek a určitě si ho ještě někdy zopakujeme. Co se týká nahoty, asi vždy to pro mě bude mimo komfortní zónu, ale zvládnu to.

Anketa

Jak to máte s nahotou v sauně?
Je mi to jedno. V sauně je nahota normální a každý si stejně hledí svého.
65,9 %
Saunu mám rád(a), nahotu překonám, ale nejsem s ní zcela komfortní.
9,1 %
Stud nepřekonám. Do sauny raději nepůjdu než abych byl(a) viděn(a) nahý (nahá).
3,2 %
Do sauny vůbec nechodím, neláká mě.
21,8 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 340 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz