Hlavní obsah
Krása a fitness

Byla jsem u kadeřnice, ale účes opravoval manžel

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Midjourney (generováno AI)

Víte, co si začínám myslet? Že mým životním údělem je hledání šikovné kadeřnice. Při minulé návštěvě jsem byla spokojená, ale tentokrát se to opravdu nepodařilo. Mám letní sestřih, o který jsem ovšem nestála. Navíc je celý zubatý a celkově divný.

Článek

Když jsem u nové kadeřnice byla naposledy, odcházela jsem šťastná, s vědomím, že jsem konečně našla kadeřnici, která mi rozumí. Vše bylo na jedničku, krásný melír i střih. Dnes jsem k ní přišla jen na zastřihnutí a vůbec jsem nepočítala s tím, že budu odcházet nespokojená. Naopak, těšila jsem se na skvělý výsledek, protože posledně to tak bylo. Jasně, jsme jen lidi a někdy se něco nepodaří, ale tohle se hodně nepodařilo.

Doma jsem sklidila kritiku

A vůbec se nedivím… Když jsem přišla domů, dětem a manželovi jsem se vůbec nechtěla ukazovat. Běžně nosím vlasy do podkovy, ale ne do té hodně vystříhané a vyholené. Teď ji ale hodně vystříhanou mám, což jsem sice nechtěla, ale nebyl by to takový problém, kdyby podkova neměla zuby jako krokodýl a netrčely z ní vlasy, které tam jsou evidentně navíc. Ovšem, co bylo nejhorší, pod podkovou zůstal divný, vyholený, asi třícentimetrový pruh, který do účesu vůbec nezapadal. Dcera to vystihla přesně následujícími slovy.

Mami, zepředu dobrý, ale dej si velký pozor, ať tě nikdo nevidí zezadu.

Má pravdu. Ale jak si mám dávat pozor, aby mě nikdo neviděl, když se blíží léto a vlasy nemůžu schovat pod čepici? Musela jsem hledat jiné řešení, kterým byla prosba o opravu manželem. Dali jsme do nabíječky strojek na vlasy, který jsme naposledy použili za dob covidu a až byl nabitý, manžel vyholil ten otřesný vlasový pásek, který byl pod podkovou navíc a ještě ostříhal trčící vlasy, které tam paní kadeřnice zapomněla.

Co vám budu povídat, i když manžel zachránil, co se dalo, pořád nejsem spokojená. Spíš se mi z tohoto zážitku chce brečet, ale nebrečím, protože vím, že na světě jsou bezpochyby horší věci než nevydařený účes.

Ke kadeřnici jsem šla proto, abych vypadala při různých příležitostech skvěle a tím bych se i skvěle cítila. Bohužel, efekt je opačný. S touto hrůzou na hlavě se mi nikam nechce.

Teď mi nezbývá nic jiného než půl roku čekat, až mi vlasy dorostou. A pak, jako už tolikrát, hurá do hledání nové kadeřnice.

Anketa

Také stále hledáte skvělou kadeřnici?
Ano, je to boj.
53,8 %
Ne, už jsem ji našla.
23,1 %
Myslím si, že taková neexistuje.
23,1 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 13 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz