Hlavní obsah

JE ZNAČKOVÉ OBLEČENÍ ZNÁMKOU BOHATSTVÍ ?

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Není lepší peníze investovat do své budoucnosti ?

Článek

Sociální sítě a bulvární weby přinášejí každý den pro mne zbytečné informace o tom, co měla která uměle vytvořená alá

celebrita na sobě a kolik to stálo. Další informace  bývají o tom, kam tato uměle vytvořená celebrita cestuje a s kým zrovna sdílí

svoje lože.

Tyto informace a následné komentáře zahltily internet. Nikde nejsou články a informace o tom, zda nějaký vědec či tým vědců

pracují na tom, proč se tolik dětí rodí s nevyléčitelnými nemocemi a proč má každé 36. té dítě autismus ?

Maximálně se pak nějaká internetová hvězda zviditelní na tom, že propaguje svým jménem veřejnou sbírku na léčbu nějakého

postiženého dítěte. Veřejně známá osoba na sebe přitahuje pozornost při sbírkách a lídé rádi přispívají.

Já tedy ne, protože sbírkám nevěřím.

Internetové celebrity nám ukazují, jak lze vydělávat peníze na lidské hlouposti určitou formou exibionismu.

Propagují různé zboží formou jakési spolupráce a firmy je za to štědře platí. Některé oblečení za to dostanou i zadarmo.

Pokud někdo takhle lehce vydělá peníze , tak si jich dle starého známého přísloví - Lehce nabyl, lehce pozbyl - vůbec neváží a

asi k nim nestihne mít žádný cílený vztah. Možná ani nestihne přemýšlet o tom, jak s nimi rozumně naloží.

V těchto lidech je určitá touha ukázat lidem, kolik mají peněz. Proto si koupí tenisky za 30 000 Kč od luxusní značky. Musí tam

být vidět značka. Aby to nikdo nepřehlédl a aby každý viděl, že na to mají. K takovým teniskám je dále potřeba přikoupit tričko,

džíny nebo mikinu od stejné značky. Takový komplet obleček  vyjde například na 150 000 Kč.

Celebrita se v něm cítí báječně, novináři mají o čem psát a klikáním na tyto články a klikáním na spoluprácové odkazy celebritě

běžní uživatelé internetu vydělávají na další značkové oblečky.

To, že někdo umí vydělat peníze i na takových nesmyslech, tak to možná chápu. Částečně je v tom i závist, protože běžný

pracující člověk prostě na boty za 30 000 Kč jednoduše nemá. Tak se se zájmem možná kříženým se závistí podívá na někoho,

kdo si  na ně vydělá mnohem lehčím způsobem mnohokrát do měsíce.

Influencerky a další podobní lidé pravděpodobně nejsou připraveni na to, že příští měsíc může být jejich výdělek nula korun.

Co budou dělat bez peněz ? Nemají žádné úspory, možná mají minimální úspory. Rozumný člověk část svých výdělků investuje.

Například do pozemků, akcií nebo dluhopisů. Šestimístná a sedmimístná úložka na vkladovém nebo spořícím účtu přinese bez

práce jejímu majiteli měsíčně nějaké peníze.

Pozemek leží, chleba to nejí a jeho cena stoupá. Pozemky totiž docházejí. No a zájem o ně neopadá.

Jenže to, co bude zítra tyto lehkoživky nezajímá. Mají jiné a pro mne nepochopitelné myšlení.

Já jim rozhodně hadříky a botky za 30 000 Kč nezávidím. Já mám nejdražší boty za 4 000 Kč - zimní kotníčkové Guessky.

Nosit značkové hadříky a značkové střevíce za desetitisíce nebo statisíce  opravdu není známka bohatství.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám