Hlavní obsah
Umění a zábava

Sonet pro gentlemana

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: internet

Z mé tvorby

Článek

Ty jsi stál před naší třídou.

Já měla v tu chvíli tajné přání.

,, Kéž bys šel za mnou.´´

Jen pár sekund chybělo ke splnění.

Cítila jsem Tvůj pohled a blízkost.

Mé srdce mi radostí poskočilo.

Proletěla ním vášeň, touha i úzkost

a málem mi z krku vyskočilo.

Chtěla bych hladit hebkou Tvoji tvář…

Ale ne teď - protože už musím jít.

Domů na úkoly - čeká školní diář.

Celou noc budu o Tobě snít.

Toulat se všemi možnými cestami

a vznášet se Tvými sladkými polibkami.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám