Hlavní obsah
Umění a zábava

Mé Moáry, výběr polokoček

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Gimouš Veliký

Gimouš Veliký Nakreslila: Alena Šteflová

Paměti kocoura Gimouše Velikého určené pro milovníky koček. Gimouš myslí svoje paměti smrtelně vážně, ale vyšla mu z toho spíš komedie. Kapitoly budou zveřejňované v týdenním cyklu, každé pondělí. Za reakce budeme rádi!

Článek

Výběr mých polokoček

Dost dlouhou dobu jsem sledoval polokočky, který se k nám dostavovaly. Některý byly starší a měly tři nohy. Je zajímavý, že i když měly o nohu víc, přesto chodily dost pomalu. Kočka by řekla, že to není možný.

Někdy přišla celá rodina. Měly s sebou malý polokočky, ty jsem zavrhnul hned. U nás se kotě umí chovat hned po narození, ale u polokoček… Stačí, když vám řeknu, že si MĚ dovolily tahat za ocas.

Taky se u nás vyskytovaly extrémně nebezpečný polokočky, z těch šel strach, řeknu vám! Ptaly se na zdravou výživu, kolik dávat granulí, jak dávkovat jídlo. Byly úplně posedlý. Pro mě, který pracoval na zvětšování těla, byly absolutně nepřijatelný!

Jedna z posedlejch polokoček mě vzala do náruče, drbala mě a říkala „Ťu, ťu, ťu, ty si ale tlustej. Já si tě vezmu a uvidíš, jakej z tebe bude hezkej kocourek.“ Snažil jsem se tvářit děsně nepříjemně, ale nedala pokoj. Použil jsem mojí super zbraň a vysmrkal jsem se jí přímo do obličeje. Nutná sebeobrana, chápete, že jo?

Musel jsem být opravdu pečlivej ve výběru. Nakonec jsem si sestavil pět zásadních bodů. Moji sluhové z rodu polokoček museli splnit všechny.

MŮJ DOTAZNÍK

  1. Nesmí se ptát na zdravou stravu.
  2. Museli už sloužit kočce. Nepůjdu do nevyzkoušenýho.
  3. Nemají doma malý polokočky.
  4. Musí umět správně drbat, hlavně za ušima a pod krkem.
  5. Nesmí se ptát na zdravou stravu. Podruhý, pro sichr.

Dlouho jsem si z nabídky nemohl vybrat. Už, už polokočka vypadala nadějně a pak jedinou otázkou všechno zkazila. Třeba „Kolik granulí mu máme dávat?“ Jak jsem tohle zaslechnul, zvedl jsem ocas a odešel středem. Nebo „Ten se bude líbit malýmu!“

Až jednou konečně přišla rodina polokoček, hlásit se do služby. Měly s sebou i svoje děti. Oni říkají polokoucourům kluci nebo chlapi a polokočkám holky nebo ženy. Tak tahle rodina měla dvě holky, ale už velký.

Jedna z nich už dokonce za sebou měla službu u kocoura jménem Kaspík. Neptaly se na nesmysly o jídle a vůbec byly celkem sympatický. Na zkoušku jsem se před nima rozvalil a řekl „Čau,“ ale stejně mně nerozuměly.

Jak jsem psal, polokočky mají fakt blbej sluch. Slyší naší řeč jako Mňau, Nóóó, Ne ééé, Mrrr, Vrrrk a tak. Velká polokočka mě vzala do náruče a zkušeně mě podrbala. Fakt drbat uměla! A ještě k tomu měla krásnej řetízek okolo krku. Normálně mi přinesla hračku. Bylo vidět, že ví co se sluší a patří. Ještě jsem se jejich holkám zkusmo prošel po zádech. Držely poslušně. Tahle rodina vypadala hodně nadějně.

Poslední plusovej bod dostaly, když chlap, jedinej polokocour v rodině, řekl že kocoura Kaspíka nemusel, protože se počůrával. FANTAZIE!! Mám únikovou strategii!

Když mi nebudou vyhovovat, počůrám se před ním a on mě vrátí. Rozhodl jsem se, že dám týhle rodině šanci mi sloužit. Podle mýho dotazníku dostali pět bodů z pěti možnejch, není co řešit. Jak říkají v placce, na kterou polokočky občas zírají, „Giv mí fájf“, to jako že je všechno oukej, řečeno v JÚ řeči.

A v tom… ši.. ši.. šim… šimr… KÁCH, normálně jsem se před nima vysmrknul, i když jsem zrovna nechtěl. Radši jsem se tvářil jakože nechápu a je to poprvý v životě, co se mi taková věc přihodila. Pro jistotu jsem na ně udělal oči přes celou hlavu. Dostal jsem je! Za pár dní si pro mě přijedou!

Foto: Gimouš Veliký

Výběr polokoček Nakreslila: Alena šteflová

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz