Hlavní obsah
Lidé a společnost

Brzobohatý a Kuchařová znovu u soudu: Netušil jsem, že pravda je ještě krutější, řekl Ondřej

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Ondrej88CZ, CC BY-SA 4.0

Rok jsme o nich téměř neslyšeli. A je to tu zas! Ondřej Brzobohatý a jeho bývalá manželka Taťána Kuchařová znovu stanuli před soudem.

Článek

Ondřej totiž na modelku podal žalobu za pomluvu, jak se svěřil na svém Instagramu. Příspěvek už bohužel nejde dohledat, ale jeho citaci si můžete přečíst zde. V té době už mu došla trpělivost z toho, jak Taťána stále bezostyšně popírala, že by údaje z žaloby k anulaci církevního sňatku prodala médiím.

Jistě si vzpomenete na rozhovor, který sám Ondřej poskytl časopisu Blesk. Kdyby ne, zde je jeho odkaz. V něm s redaktorem podrobně probírá všechnu špínu, kterou modelka nechala vyplavat na povrch. I přes její neustále popírání zveřejnění citlivých údajů z žaloby si byl a je Ondřej jistý, že to byla právě ona, kdo to mohl udělat. A ve středu proběhl soud, který ho v tom jen utvrdil. Jen netušil, že pravda je mnohem krutější.

Svědkem se totiž stal redaktor Luboš Procházka, který tehdy psal pro časopis Blesk. Právě na něj prý Taťána vyvíjela nátlak, aby informace z žaloby zveřejnil. S trápením s Ondřejem se mu svěřovala, na své oslavě narozenin se to ale zlomilo. „Navrhla, abych s tím mediálně pracoval,“ cituje redaktorova slova web Expres. Zdůraznil, že Kuchařová na něj neustále vyvíjela nátlak, tlačila i na vydavatele, aby šli s pravdou ven.

„Začala řešit jeho vztah s paní Písařovicovou a dostaly se ke mně fotografie pana Brzobohatého v převleku a dostal jsem je od Taťány Kuchařové. V té době se už v diskuzích psalo, že pan Brzobohatý žije dvojím životem, a paní Kuchařová se mi svěřila, jak ji trápí, že to deník Blesk neřeší. To bylo v dubnu 2023, ale nemohl jsem to být já, kdo to zveřejní. Poté byla na dovolené v Izraeli a paní Kuchařová mi poslala přes Whatsapp zprávu, že kdyby tyto informace unikly, že je přeci povinností médií ochránit zdroj,“ popisoval Procházka a tím Ondřeje šokoval ještě víc.

Procházka sám tlačil na pana Turka, šéfredaktora Blesku, aby kontaktoval Ondřeje a tak vznikl ten rozhovor. To Taťánu ještě víc rozčililo, protože oba stáli spíš na hudebníkově straně. Neustále mu ve zprávách posílala fotky Ondřeje v kostýmech a doporučení, aby se s tím už něco udělalo. Procházka dokonce pod nátlakem advokáta Kuchařové a jejího církevního právníka podepsal čestné prohlášení o její ochraně jako zdroje. Nakonec ho ale pak změnil, když mu došlo, že zveřejnění informací chce Kuchařová hodit na něj. Jako důkaz slouží snímky konverzací mezi ním a modelkou.

Další soud proběhne na začátku srpna a uvidíme, jestli se Kuchařová dostaví. Tentokrát tam totiž byl jen Ondřej, který pak jen těžko hledal slova, aby se k tomu, co slyšel, vyjádřil. „Já jsem netušil, že ta fakta jsou daleko krutější, než jsem si vůbec myslel. Já jsem opravdu ještě v emocích. Je toho hodně, co jsem tam zaslechl, nechci zmiňovat ani nic konkrétního,“ řekl hudebník webu Extra s tím, že 90 % toho bylo pro něj naprostou novinkou.

Jak se ke svědectví vyjádří protistrana, to se uvidí. Nicméně Ondřej už je z celého souzení unavený a myslí si, že i veřejnost už toho má dost. O Kuchařové se vůbec bavit nechtěl, nejspíš byl i rád, že u soudu nakonec nebyla. Ta účast na zveřejnění informací z církevní žaloby stále odmítá. „Ještě jednou a naposledy důrazně odmítám, že bych bulváru poskytla natolik citlivou věc, jako je žaloba na anulaci církevního sňatku,“ cituje její slova web Super.

Zdroje: iDnes, Expres, Extra, Super

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz