Hlavní obsah
Lidé a společnost

Leoš Mareš odjel sázet stromy do Ghany. V projektu s ním byl i Michal Horáček a Michael Kocáb

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: David Sedlecký (Wikimedia commons, CC BY-SA 4.0)

Před pár dny Leoš Mareš doprovodil svého staršího syna Jakuba na vysokoškolskou kolej na americké Floridě, kde bude nově studovat. Domů se Leoš ale nevrátil. Místo toho nasedl ještě v Americe na letadlo do Ghany.

Článek

Tam ho čekala mise, kterou nazval Expedice Ghana. Podrobnosti o ní Leoš sdílel vždy ve svých instagramových příbězích. Ty ale trvají pouze 24 hodin, takže je možné, že někteří jeho sledující vůbec netuší, co Leoš jel do Ghany dělat. Naštěstí pro ně (a i pro mě) web Aplausin zaznamenal Leošovo zdůvodnění mise. Jeho, Michala Horáčka a Michaela Kocába oslovil nadšený ochránce přírody, aby podpořil projekt na obnovu tamní zeleně.

„Dostal jsem nabídku podpořit projekt, který pomáhá lidem a pomáhat bude. Neváhal jsem. Za to jsem byl pozvaný do Ghany, abych viděl, jak pomoc probíhá,“ cituje web Aplausin moderátorova slova. Leoš se v jednom ze svých videí přímo na profilu svěřil, že král pro všechny tři poslal auta a doprovodnou motorku. „Myslel jsem si, že to sem nebudu dávat, ale ale je to svědectví doby a místa. Poslali si pro nás od krále,“ napsal Leoš k videu. Pak proběhla audience u krále.

Před třemi dny pak moderátor sdílel krátké video, kde kope díru. „Po slavnostním sázení stromů si nás náčelník ještě zavolal, poděkoval nám a dostali jsme dárky. Tradiční oděv FUGU. Sami mi nasadili ten čepeček, ale podezírám je, že si ze mě dělali srandu. Jasný Harry Potter a Kámen mudrců,“ okomentoval pak jiné video, kde se svým sledujícím předvedl ve zmíněném oděvu. Některým namísto studenta Bradavické školy za kolej Zmijozel spíš připomínal jednoho ze sedmi trpaslíků.

Leoš má ještě pár dní na to, aby si naplno užil Afriky. Hned od září by totiž měl v plné síle naskočit do rádia. Jsem si jistá, že nejen o Ghaně, ale i o dalších letních zážitcích toho ještě hodně uslyšíme.

Zdroje: Aplausin, Instagram

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz