Hlavní obsah
Lidé a společnost

Martin Hranáč z Vyvolených: Dříve bez peněz, na drogách, dnes číšníkem a hvězdou sociálních sítí

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: RTL Klub, CC BY-SA 4.0

Maďarská verze loga show Vyvolení

Reality show Vyvolení se v naší televizi objevovala v letech 2005 až 2013 a jednou z nejvýraznějších osobností, které z ní vzešly, byl bezpochyby Vladko. Další z nich je ale i Martin Hranáč.

Článek

Tohle jméno vám možná nejdříve nic neřekne, a to je právě ten důvod, proč jsem se rozhodla napsat tenhle článek. Já jsem show vůbec nesledovala, není to pro mě ten správný, lahodný šálek čaje. Už ale téměř rok ve vysílání Hitrádia North Music slýchám jméno Martin Hranáč a najednou mě začal zajímat. Pořad Na hraně s Martinem Hranáčem, který uvádí Káťa Haplová, můžete slýchat každý všední den po 16. hodině.

Jeho historie je k poslechu zde a musím říct, že Martinův humor bývá velmi často na hraně. Dobré ale je, že si dělá legraci hlavně sám ze sebe, nebojí se kontroverze ani absurdity. Martin si také velmi dobře vede na svém Instagramu, kde ho momentálně sleduje přes 300 tisíc lidí. Hvězdou sociálních sítí ale nebyl od začátku. Reality show opustil v roce 2006 a dlouho žil ze své lehce nabyté slávy. Jenže pak v roce 2007, jak se sám přiznal, přišel pád na dno, „přímo na můj nafoukaný frňáček“, napsal v březnovém příspěvku na Instagramu.

„Z celebrity jsem se pomalu stával šaškem, ze šaška vymetač večírků, a nakonec jsem byl jen zapomenutá rychlokvaška z nějaké reality show. Pár let jsem ještě v barech využíval své bývalé slávy a měnil ji za panáky zdarma, ke kterým se postupně později přidaly i drogy a já pomalu, ale jistě, začal sebedestruktivně ničit sám sebe,“ popsal rodák z Ústí nad Labem s tím, že prozření přišlo až v roce 2013. V ten rok nastoupil jako číšník do ústecké restaurace a velmi nečekaně našel štěstí v roznášení jídel.

„Je sice fajn si užít pár minut pozornosti fotografů, ale gastro je prostě moje srdcovka,“ má jasno Martin, který si ale i ze své oblíbené práce umí udělat legraci. V ostatních vtipných videích hraje hlavní roli také Martinova sestra Gabriela. Rozhodně stojí za to si jeho profil projít. Téměř na jeho konci zjistíte, že Martin je nejen schopný bavič, jistě milý číšník, ale také zpěvák začátečník.

Na konci léta vystoupil na ústeckém festivalu Labské léto s novou písní DJ Roxtara, která nese název Jezdíš jako p*čus. O několik dní později k ní vyšel i videoklip, kde si Martin samozřejmě střihl hlavní roli. Je jasné, že pokud si ji budete chtít pustit, mělo by to být bez přítomnosti nezletilých. Stejná podmínka platí i pro Martinovu novou Crazy talk show, kterou si více než před půl rokem začal plnit další sen.

Jezdit s ní po divadlech ale začal až později a do konce roku se mu povedlo dát dohromady přes dvacet představení. 15 z nich se prý vyprodalo během jednoho dne. „Myslel jsem na každého z vás, chtěl jsem, abyste na mé show zapomněli na vaše starosti a od srdce se zasmáli. Teď jsem opravdu šťastný, když vidím, jak se bavíte a jak si celý večer užíváte,“ libuje si Martin, který prý vždycky toužil stát na prknech divadla.

Patříte mezi Martinovi fanoušky, nebo si myslíte, že je spíš jen trapný? A v které restauraci to prý pracuje?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:
Martin Hranáč

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz