Hlavní obsah
Umění a zábava

Nepodarená „LOVE STORY“, aneb NA SLOVENSKU JE VŠADE LÁSKA!

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Motto: „Ke třidsátemu výročí, radši si prsty zmrzačím!“ - Čárly Soukup

Článek

Nuž Hombré najvyšší čas, aby si Trampingu a Stopu začal vracať to, čo Ti dali“- oslovil som sám seba, pod svojím trampským menom potom, čo ma na ceste E14 stopovala krásna stopárka, na prvý pohľad celkom pekne vyzerajúca pravá indiánska squaw, ktorá akoby sa hodila do môjho Tee-pee, ktoré som mal toho leta skutočne postavené, na po starých rodičov zdedenom pozemku v Nízkych Tatrách.

„Ostatne, ten návrat k Trampingu a Stopu by mohol byť aj celkom príjemný“ - pomyslel som si, keď sa na mňa Krásna stopárka milo usmiala a ja som jej naznačil, že jej zastavím a počkám na ňu, na blízkom parkovisku, ku ktorému sa aj pomaly blížila.

Pozerám sa. ako prichádza v spätnom odrazovom zrkadielku auta a musím uznať, že veru nevyzerá najhoršie. Do toho nám na prehrávači spievajú bratia Nědvedovci a Brontosauři„tak málo je, tak málo je lásky“, - scéna akoby vystrihnutá z lacnej Love Story. Veď ako správne tuláčky v jej veku, nemusia byť všetky zaľúbené iba do Honzu Nědveda, ale jedna z nich môže byť aj do mňa. A keď bude dobrá, môžem jej pustiť aj Hutku, alebo Vlastu Třešňáka, prípadne Charliho Soukupa. Veľký problém ale nastane, ak niekedy bude chcieť, aby som jej ja niečo zahral a hlavne zaspieval na gitare, lebo by potom mohla újsť. Ale ten je zatiaľ v nedohľadne.. A koniec-koncov čo tam potom, či viem, alebo neviem hrať na gitare, hlavne, že duša je túlavá a undergroundová.

„A čo keď ie to dcéra Jacka Kerouaca, prebehlo mi hlavou a teraz obdivuje krásy Slovenska“. To by sme potom mohli celú Route 66 v Amerike prejsť spolu. Na podobné úvahy však už neostal čas. Domnelá Kerouacova dcéra pristúpila ku dverám a krásnou ľúbozvučnou a zvukomalebnou slovenčinou, akú majú iba pražák Zdenek Izer, keď rozpráva slovenské vtipy a Horniaci, ktorá mi tak veľmi pripomína žblnkot Jasenianskeho potôčika tečúceho vedľa našeho fleku, mi vraví: „Viete, ja tu pracujem! Nemáte záujem?“

P.S.: Odkážte prosím kamarátovi Honzovi Nědvedovi, že „nad Banskou Bystricí už není noc a lidé nejdou domu spát“, ale ZAČÍNAJÚ S VYSŤAHOVANÍM

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz