Hlavní obsah
Sport

Jaromír Jágr bude v životní formě. Drsná hladovka a běh se závažím. Chceme vyhrát titul, říká

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Wikimedia Commons/CC-BY-2.0/Adeletron

Jaromír Jágr v době, kdy ještě oblékal reprezentační dres.

Tvrdou přípravu má za sebou stále hrající hokejová legenda Jaromír Jágr. Dokonce do ní zakomponoval i běh, kterému se přitom roky vyhýbal. Sice si přivodil zranění, ale brzy Kladnu pomůže. Cíle má přitom nejvyšší možné.

Článek

Do přípravy na tuhle sezónu dal úplně všechno. Už před časem avizoval, že bude jeho poslední, a tak měl v plánu svou kariéru zakončit ve velkém stylu. Jaromír Jágr je fenomén, už to, že je stále schopen hrát na nejvyšší úrovni v rámci českého hokeje, je obdivuhodné.

Neposlechl fyzioterapeuta, a to byla chyba

Samozřejmě k tomu přistoupil zodpovědně a vše konzultoval s uznávaným fyzioterapeutem Pavlem Kolářem. Ten mu od začátku radil, aby v případě nedělal nic, na co jeho tělo není zvyklé. „Samozřejmě jsem ho neposlechl,“ přiznala hokejová legenda.

Zranění si přivodil při běhu, který nikdy neměl v lásce. „Nebudu vám lhát. Neběhal jsem od osmnácti let. To si spočítáte rychle, že to je pár desítek let,“ sdílel na svém Instagramu. Jelikož běhal se závažím na kotnících, utrhl si hamstring a začátek sezóny nestihne.

Konec přípravy? Ani náhodou

I tak ale Jágr pokračuje, a tvrdě pracuje na tom, aby byl připravený. Nejspíš přijde o pár zápasů extraligy, ale chce být na ledě co nejdřív. „Určitě budu dělat cviky na jiný partie. Nejsem takový, abych se na to úplně vykašlal, když jsem se tomu věnoval. Šel jsem na to hned druhý den, nemám problém s tím dělat věci, při kterých mě to nebolí,“vysvětlil v rozhovoru pro Blesk.

Držel i hladovku

Během své přípravy absolvoval i dlouhou hladovku. Potřeboval shodit pár kilogramů, a tak šel cestu velkého odpírání. Na Instagramu sdílel svou cestou bez jídla, není sice jasné, jak dlouho trvala, ale sdílel ještě 42. den, že si nedal ani sousto. „Nevím, jestli můžu, nebo nemůžu, ale ani kafe jsem si nedal,“ napsal na sociální sítě.

Důležitý je jeho mindset

„Já jsem jednou řekl, že chci bejt nejlepší na světě, a já na tom pořád trvám,“ řekl Jágr v době, kdy mu bylo teprve dvacet let. Podobný mindset má vlastně dodnes, stále chce být nejlepší verzí sám sebe. A vůbec nepochybuje o tom, že to je možné.

„Dostal jsem dar od Boha, že se moje tělo neunaví. Kdybych chtěl trénovat pět šest hodin, tak klidně můžu. Nevím, jestli mi to pomůže, možná by to bylo moc, ale nemám s tím problém,“ řekl v rozhovoru pro Novu.

Cílem není udržet se

V posledních letech hrálo Kladno pravidelně baráž, sotva se udrželo v extralize. Ani letos kádr Kladna nevypadá na velký výsledek. Jaromír Jágr ale nejen od sebe, ale od všech ostatních očekával maximum. „Náš cíl je samozřejmě vyhrát titul, jako to chtějí všichni,“ nedrží se při zemi.

Pokud bude fyzicky stoprocentně připravený, bezesporu může být pro svůj tým velkým přínosem. Co ale bude dělat po skončení této sezóny je zatím ve hvězdách. Možný je nejen přesun do USA, kde má nabídky na manažerskou pozici v Pittsburgu, ale i založení rodiny s modelkou Dominikou Branišovou.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz