Hlavní obsah

Karel Gott devět let zapíral dceru a celý život možná syna. Dcera Dominika si je tím jistá

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Wikimedia Commons/CC-BY-SA-4.0/David Sedlecký

Byl to vynikající zpěvák, ale také tajnůstkář.

O dětech legendárního zpěváka Karla Gotta se toho napsalo během jeho života opravdu hodně. Oficiálně má čtyři dcery, jenže českým showbyznysem už dlouho kolují spekulace, že měl i syna.

Článek

Můžeme si o Dominice Gottové myslet co chceme. Pravdou ale je, že jí minimálně v dětství chyběla otcovská láska. Koneckonců její první vzpomínky na otce jsou velmi zvláštní. Dominika popsala, že zrovna seděli s maminkou Antonií Zacpalovou v jejích prvním bytě. „A já jsem říkala - mami, podívej, kdo je tenhle úžasný zpěvák? A ona - vždyť to je tvůj táta,“ svěřila se.

Tajil ji devět let, chtěl nejspíš déle

Ona sama tomu nemohla uvěřit, byla v šoku, když jí maminka řekla, kdo je její otec. „Pro mě to nebyl táta, spíše takový dětský hrdina,“ popsala, co se jí tehdy honilo hlavou. Na obranu legendárního zpěváka, sám o dceru jevil zájem. Její mamince koupil byt na pražských Vinohradech, obě pak štědře obdarovával.

Před světem ale skutečnost, že se stal otcem, dlouho tutlal. Nakonec to vydrželo dlouhých devět let. Možná by to bylo i déle, kdyby se jednoho dne Karel Gott „neprokecl“ během rozhovoru s novinářem ze západoněmeckého časopisu Das Goldene Blatt.

Bylo to jako reflex

Ten za ním přijel udělat rozhovor a v jedné z otázek se zpěváka zeptal, jestli plánuje mít do budoucna děti. „Odpověděl jsem mu spontánně, že už dávno jedno dítě mám. To, k čemu jsem se marně odhodlával celá léta, ze mne najednou vyklouzlo tak přirozeně, že novinář nemohl uvěřit svým uším,“ přiznal.

Když se pak zamyslel, proč nešel s pravdou ven o mnoho dříve, našel dva důvody. Tím prvním bylo, že se bál, že ho lidé začnou odsuzovat. Měl také obavy, co na to řeknou jeho fanynky. Buď jak buď, zpětně věděl, že to nebylo rozumné.

Opravdu měl jen dcery?

V dalších letech mu pak partnerka Iveta Kolářová porodila dceru Lucii Kovaříkovou. Společně s manželkou Ivanou Gottovou pak ještě postupně přivedli na svět dcery Charlotte-Ellu a Nelly-Sofii. Těžko ale dnes říct, zda je Karel Gott opravdu „jen“ čtyřnásobný otec. Existují totiž zajímavé indicie, které nahrávají tomu, že nikoli.

Zvláštní fotka s malým chlapcem

Dominika Gottová přišla před lety s tvrzením, že měl její tatínek ještě syna Huga. Toho měl zplodit se svou dlouholetou milenkou, režisérkou a fotografkou Alicí Kovácsovou. „Získala jsem informace od dvou důležitých osob života mého otce, které mi to potvrdily, že bratra máme,“ uvedla Dominika.

V době, kdy se o tom bavila s novináři byl ještě chlapec nezletilý a tvrdila, že se s ním viděla asi jen dvakrát. „Myslím si ale, že by veřejnost měla vědět, že můj otec měl vytouženého syna. A to se ženou, která byla jeho celoživotní múzou a nyní se rozhodla odejít se svým synem žít na Kanárské ostrovy, kde jsou mimo dohled veřejnosti. Jsem si jistá, že Hugo je můj nevlastní bratr,“ nepřipouští si opak.

Ať už je pravda jakákoli, nejspíš se ji nikdy nedozvíme. To by totiž musela jít s pravdou ven Alice Kovácsová a ta se k této záležitosti nechce vyjadřovat. Pro mnohé je důkazem jistá fotka, na které je Karel Gott u stolu a vedle něj sedí malý chlapec v rytířské helmě s mečem v ruce. Jenže to stačí leda na rozvíjení konspiračních teorií.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz