Hlavní obsah
Názory a úvahy

Čemu jsem se naposledy upřímně podivila

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované.

Foto: pixabay.com

Umělá inteligence

Na něco pomyslíte a ve vteřině je to všude kolem vás a zdá se, že svět snad jiné téma ani nezajímá, ačkoliv dosud po tom nikdo ani nevzdechnul.

Článek

Už se vám stalo, že na něco jen pomyslíte nebo nedej Bože zadáte do vyhledávače a už se na vás informace či reklamy doslova valí ze všech stran? Ve vteřině jsou všude kolem Vás, a zdá se, že svět snad jiné téma ani nezajímá, ačkoliv dosud po tom nikdo ani nevzdechnul. Já ale poučena vím, nejen marketing, ale i náš mozek dává pozornost tomu, co nás zajímá.

Už s tím faktem tak nějak počítám, ale jsou chvíle, kdy mě „umělá inteligence“ znovu a znovu překvapuje. Začala jsem to brát jako zkoušku mého opravdového zájmu. Zvládnu odolávat mnohadennímu podbízivému nátlaku, nebo zjistím, že to vlastně ve skutečně nechci? Objednám si nakonec to předplatné, nebo mi stačí jen kousek článku zdarma? Koupím tu konvičku na čaj, nebo se jí zřeknu, jak se rozhodl nedávno Tomáš Klus: „Nebudu věci kupit. Takže je nebudu kupovat. Všechno už mám.“ A tak i já zkouším udělat z nevýhody výhodu.

Ale dnes mě něco fakt dostalo. Na plochu mého počítače jsem před časem uložila soubor Vyúčtování T-Mobile. Říkám si, přesunu ho do koše, ale nejdříve si založím soubor pro tento sloupek. A víte co? Vyúčtování zmizelo. Není v koši, vyhledávání vytrvale hlásí, že se nic podobného v útrobách počítače nevyskytuje.

A tak se trochu začínám bát něco si myslet.

Ilona

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám