Hlavní obsah
Nakupování

Nová služba PENNY je dostupná až pro 1,7 milionu lidí

Foto: PENNY

Řetězec PENNY výrazně rozšiřuje možnost dovozu nákupu až domů. Prostřednictvím rozvážkové služby Wolt si mohou zákazníci nechat dovézt kurýrem potraviny z prodejen PENNY v Praze, Brně a Hradci Králové.

Článek

Nákup od PENNY může mít zhruba za 30 minut od objednání doma na stole více než 1,7 milionu zákazníků.

Z kteréhokoliv místa v Praze, Brně či Hradci Králové mají zákazníci možnost nakoupit prostřednictvím Wolt. Partnerští kurýři Woltu nyní nově dovezou nákup až domů z pěti prodejen PENNY v Praze, které doplní stávající možnosti objednávek v Brně (3 prodejny) a Hradci Králové (2 prodejny). Zapojené prodejny PENNY byly vybrány po konzultacích se společností Wolt tak, aby bylo možné dovážkami pokrýt prakticky celé území města. Od každé jednotlivé prodejny kurýři operují do vzdálenosti šest kilometrů vzdušnou čarou ve všech směrech. Celkově je tak nákup v PENNY přes kurýrní službu dostupný již pro 1,7 milionu lidí.

„Díky spolupráci s Wolt výrazně rozšiřujeme možnosti nákupů on-line. Objednávání v aplikaci je intuitivní, rychlé a za stejné ceny jako na našich prodejnách. Přinášíme tak nový benefit například pro starší či nemocné lidi nebo ty, kteří nemají čas jít do prodejny osobně. Zároveň oslovujeme zcela nové skupiny zákazníků,“ vysvětluje mluvčí PENNY Tomáš Kubík.

Uživatelé aplikace Woltu mají možnost nakoupit stejný sortiment PENNY, jaký je dostupný ve vlastní kamenných prodejnách, a to včetně vybraných produktů v akci, s výjimkou nepotravinového zboží. Celkově se nyní jedná o více než 2 200 položek zboží. Rovněž ceny jsou při online nákupu totožné. Na Woltu lze objednávat hodinu po otevření prodejny PENNY, hodinu před zavírací dobou pak možnost nákupu přes aplikaci končí.

„Rozšiřování nabídky v oblasti doručování potravin je jednou z priorit Woltu. Proto jsme rádi, že po úspěšném začátku spolupráce s PENNY postupujeme do další fáze naší expanze. Můžeme tak uživatelům Woltu nabídnout širší nabídku a lepší výběr. Během pilotní fáze jsme se s PENNY zaměřili na nastavení úzké spolupráce a hladký provoz, díky kterému dokážeme nabídnout společným zákazníkům kvalitní služby, na které jsou zvyklí. Společně je budeme dále rozšiřovat a zlepšovat,“ dodává František Cmunt, ředitel maloobchodního prodeje Wolt Česko.

Podle dat z pilotního provozu připraví zaměstnanci PENNY nákup v průměru 10 minut od objednávky a pak si jej přebírá kurýr. Celková doba doručení PENNY nákupu kurýry Woltu se pohybuje kolem třiceti minut.

PENNY plánuje do budoucna možnost nákupu s dovážkou do domu rozšiřovat postupně na všechna krajská města v Česku.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz