Článek
Po úspěšném vstupu na slovenský trh v roce 2024 je česká expanze dalším logickým krokem ve strategii rozvoje značky v regionu střední Evropy. Původně OCHNIK zvažoval akvizici české značky KARA, jednání však neskončila dohodou, a tak se firma rozhodla vybudovat vlastní prodejní síť. „Český trh jsme vyhodnotili jako velmi perspektivní. Geografická i kulturní blízkost, podobné nákupní preference a rostoucí zájem o prémiovou módu nám dávají optimistický výhled na rozvoj značky v Česku,“ uvedl Marcin Ochnik, předseda představenstva OCHNIK S.A. „Českým zákazníkům chceme nabídnout moderní prodejny, široký sortiment a vysokou kvalitu, kterou v Polsku oceňují již celé generace.“ Značka OCHNIK, která na polském trhu působí více než 35 let, je evropským lídrem v prodeji koženého oblečení, módních doplňků a zavazadel.
Společnost aktuálně provozuje síť více než 130 prodejen v Polsku, Německu, na Ukrajině a Slovensku, a nabízí kompletní dámské i pánské kolekce – od svrchního oblečení a kožených bund přes kabelky, kufry a tašky až po textilní doplňky a cestovní vybavení. Vlajkové prodejny nabízí jedinečný koncept a velkorysou plochu až 500 m², a umožňují tak zákazníkům pohodlně si sestavit kompletní outfit „od hlavy až k patě“.
Značka OCHNIK je symbolem úspěchu polského podnikání po roce 1989 – od rodinné krejčovské dílny na výrobu kožených bund, přes rozšiřování produktové nabídky, až po vytvoření evropské prodejní sítě. Dnes patří OCHNIK k nejrychleji rostoucím módním značkám v Polsku s odhadovaným obratem 150 milionů eur v roce 2025.
Vstup na český trh tak slibuje, že se stane jednou z nejzajímavějších módních událostí posledních let.
Publikováno se souhlasem OCHNIK, zdroj: tisková zpráva ADison