Hlavní obsah
Názory a úvahy

Tak to mě dostalo! Bizarní závislost

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Pixabay - Nika_Akin

Procházíte si právě obdobím kojení? Máte mléka nadbytek a nechcete si pořizovat odsávačku? Nebo se chcete dozvědět něco nového? Mám pro vás netradiční tip.

Článek

Kojení je nejpřirozenější a nejzdravější způsob výživy miminek. Má nespočet výhod jak pro miminka, tak i pro maminky. Miminka dostanou všechny potřebné živiny a maminky ušetří čas, který by strávili přípravou umělé výživy. A hlavně při kojení sílí pouto mezi matkou a dítětem. Děti se uklidní a jsou spokojené. A nejen děti!

Jenže co když máte mléka nadbytek? Buď můžete ručně odstříkávat nebo použít odsávačku. Pokud se vám ani jedno nezdá, mám pro vás jeden velice netradiční tip, který mě fakt dostal. A vyvolal ve mě rozporuplné pocity.

Při pročítání internetu jsem narazila na článek, ze kterého jsem měla smíšené pocity. Od fuj, to je hnusný, bizarní, divné, nenormální až po proč ne, když to dotyčným vyhovuje. Možná je na světě takových lidí víc, jen se tím nechlubí. Hlavně z důvodu, že by je veřejnost odsoudila a byla pohoršena. A o čem je řeč?

Jistá Američanka měla také problémy s nadbytkem mléka. Působilo jí to problémy a bála se infekce. Jelikož neměla odsávačku, tak se jí její manžel nabídl, že jí pomůže. Nejdříve z toho měli obavy, které se však záhy rozplynuly. Její manžel si chuť mléka zamiloval a dává mu přednost před kravím. Američanka kojí svého manžela každý den už několik let! Ten se stal na kojení závislý. Oba shodně tvrdí, že se tím prohloubilo emoční pouto mezi nimi. Jsou takto spokojení a vyhovuje jim to. A pro manžela to má ještě jednu zdravotní výhodu. Prý nebyl nemocný několik let.

Takže až si budete potřebovat ulevit od tlaku v prsou, požádejte svého manžela či partnera, ať vám pomůže. Zřejmě by na vás koukal jak tele na nová vrata. Pomyslel by si nejspíš, že jste se úplně zbláznila a že vám mléko vlezlo na mozek. A co vy? Umíte si představit, že byste několik let kojila svého manžela? Já tedy ne.

Mou první reakcí byl údiv, nepochopení, zavržení. Pomyslela jsem si, to je divné, hnusné a bizarní. A už jsem chtěla dotyčné manžele odsoudit.

Jenže pak jsem si řekla: Je to sice divné a netradiční, ale když to těm dvěma vyhovuje a jsou tak spokojení, proč ne. Vždyť nemám přece právo někoho soudit jen proto, že je jiný nebo jeho počínání neodpovídá zažitému standardu. Každý jsme nějaký. A kdo ví, kolik manželů a partnerů ochutnalo mateřské mléko. Tím se jistě nikdo chlubit nebude,že? Až na pár výjimek jako zmíněný americký pár, který se tím zviditelnil.

Také vás tato závislost dostala? Dovedete si to představit? Já moc ne. Asi jsem ze staré školy. Kojení mám spjato jako pouto mezi matkou a dítětem. Ale proti gustu žádný dišputát.

Zdroj: https://www.super.cz/1262353-bizarni-zavislost-americanka-se-nechala-zvecnit-pri-kojeni-manzela-pije-cely-den-kazdy-den-a-primo-ze-zdroje-rika.html

Anketa

Umíte si představit, že byste kojila svého partnera?
Ano i jsme to zkoušeli.
0 %
Ano, ale ještě jsme to nevyzkoušeli.
20 %
Ne, ale u druhých s tím nemám problém.
60 %
Ne, je to bizarní, hnusné a nenormální.
20 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 5 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz