Hlavní obsah

Důchodová reforma

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Politici a jejich platy

Článek

Všichni stejní , Jan Cidrych , 10.01.2024 14:22:07

Český porcelán Nejhorší je ,že ani jedna vláda neudělala důchodovou reformu. Klaus použil našich 333 miliard k vyrovnání státního rozpočtu a zpět nevrátil -To byli naše peníze na důchody .Ještě dal svobodu zlodějským podnikatelům pustil je z vězení. Maláčová a Jurečka mi zde odpověděli ,že OSVČ málo jste si platili. Tak jsem se jich ptal a kde mám ty peníze kdy jsem na šachtě v lomu a montážích odváděl do systému jedny z nejvyšších daní .Starobní důchod vypočítali účelově v průměru až od roku 1986 a do té doby nám započítali jen počet let. Ve správné důchodové reformě by museli zohlednit částku kterou jsme odevzdali ZA CELÝ PRACOVNÍ ŽIVOT. Za 43,5 roku jsem začínal na 5700 kč. Státní statky Malonty ,kde jsem také dva roky pracoval, zanikli a nikdo žádná sociálka mi nedohledá dva roky práce. Ani sociálka v Liberci a ani v Českém Krumlově a archiv nereaguje . A to se chci dožít sta let .Trochu mi posílají za neoprávněné věznění ,takže za 43,5 roku mám krásných 12 000 kč . Ještě že nekouřím a nechlastám. Dříve krabička partyzánek anebo Detvy za 1,60 dnes cigára za 100 kč .Nejvíce mne těší cesta na dovolené kdy projíždím přes republiku a všude kde jsem stavěl mne dělá radost .Všechny stavby od Ústí / nL až po Kaplici za sídlištěm v Českém Krumlově Domoradice . Ano opravdu mi dělá obrovskou radost mamky s kočárky s malými svišti okolo .

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám