Hlavní obsah

Adam Zadražil: „V motokrosu jsem neměl zdaleka takovou šanci…“

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Youtube

Adam Zadražil

Rozhovor s brankářem FC Hradec Králové Adamem Zadražilem o jeho fotbalových začátcích, zálibách a také o smolném pohárovém duelu s pražskou Slavií.

Článek

1) Kdy a kdo tě přivedl k fotbalu?

K fotbalu mě přivedl můj děda, ačkoliv fotbal jakožto motokrosař neměl úplně v lásce, ale chtěl, aby jsem byl sportovně aktivní a fotbal u nás v malém městě byla poměrně logická volba, vzhledem k možnostem co za sporty se u nás dalo dělat.

2) V raném věku jsi se věnoval také motokrosu. Co nakonec rozhodlo o tom, že nebudeš v rodinné tradici pokračovat?

Motokros mě samozřejmě nemohl minout, ale nakonec jsem zůstal u fotbalu… Bylo to jednodušší pro mé rodiče a teď zpětně s odstupem času si uvědomuji, že v motokrosu jsem neměl zdaleka takovou šanci na nějakou slušnou kariéru, vzhledem k mé postavě a talentu, který mi byl na tento sport nadělen.

3) Na kterého ze svých bývalých trenérů a spoluhráčů nejraději vzpomínáš?

To je těžké takhle říct, každý trenér se mi zapsal nějakým způsobem do mé kariéry a já bych nechtěl někoho opomenout… Ale tak zmíním pana trenéra Macháčka od nás z Chýnova, který byl první, kdo mě učil kopat do balonu. A díky fotbalu jsem poznal mnoho kamarádů, spoluhráčů, za které jsem do jednoho moc rád.

Foto: Jihočeský fotbal

V dresu Táborska

4) Co považuješ za svůj dosavadní největší fotbalový úspěch?

Nominace do reprezentace U18 a splněný fotbalový cíl dostat se do první ligy.

5) Pocházíš z jihočeského Chýnova. Na co bys případné návštěvníky tohoto města nalákal?

Na to, jak Chýnov je malé město, tak toho má hodně co nabídnout. Známé jsou Chýnovské jeskyně, které určitě stojí za návštěvu, a ze sportovních akci je to třeba závod motocyklů do strmého vrchu, kde o adrenalin není nouze.

6) Tvojí velkou vášní je také rybaření a myslivost. Kdo tě k těmto zálibám přivedl?

Odmala mě to táhlo do přírody a k těmto koníčkům jsem se dostal díky svým kamarádům ze základní školy, se kterými jsem začal poznávat krásy těchto zálib a baví mě dodnes.

7) Letos jsi úspěšně složil myslivecké zkoušky. Jak náročné to bylo a jak toho hodláš v budoucnu využít?

Tak když člověk dělá něco, co ho baví, tak je to vždycky jednodušší se připravit na nějakou zkoušku, než když je to nějaká písemka ve škole, takže to pro mě bylo o to jednodušší, ale samozřejmě učit jsem se musel. V budoucnu až budu mít trochu víc času, se chci myslivosti věnovat samozřejmě víc, než tomu je doposud. Těším se na to.

8) Zpět k fotbalu. Před příchodem do Hradce jsi hostoval v plzeňské Viktorii. Co ti to po sportovní stránce přineslo?

Tak byla to pro mě první změna působiště v profesionálním fotbale a hnedka to byla Viktoria Plzeň, takže ten půl rok pro mě byl parádní, já si ho užil a po fotbalové stránce jsem se posunul v mnoha věcech.

9) Jaký byl následný přestup do Hradce, jak tě přivítala zdejší kabina? Znal jsi některého ze svých současných spoluhráčů i z minulosti?

Po mém návratu z hostování projevil zájem o mé služby právě Hradec Králové, za což jsem byl moc rád. Kabina mě přijala suprově, tam nebyl jediný problém a z minulosti jsem se znal s Horym a Heidym z reprezentace a s Pilkou a Čihym z Plzně.

10) Kdo je v kabině Votroků tvým největším parťákem?

Nemám si myslím vyloženě jednoho největšího parťáka, ale s hodně klukama jsem si sedl a o srandu v kabině není nouze.

11) Trenérem hradeckých brankářů je bývalý reprezentant a šestinásobný mistr ligy Tomáš Poštulka? Jaká je s ním spolupráce?

S trenérem Poštulkou jsem spokojený, je to zkušený trenér, od kterého si toho mám hodně co vzít.

12) Jak s odstupem vzpomínáš na smolný pohárový zápas se Slavií?

Pořád mě ta situace u prvního obdrženého gólu mrzí, ale je to pro mě dobrá zkušenost a jsem rád, že jsem takový zápas mohl odchytat.

Foto: FC Hradec Králové

Z utkání se Slavií

13) Tvůj oblíbený hráč, případně klub?

Vždycky jsem fandil Realu Madrid a oblíbený hráč byl Cristiano Ronaldo, když jsem byl menší.. Potom, když jsem se přesunul do branky, tak jsem začal samozřejmě víc sledovat gólmany.

14) Jak se ti líbí Hradec jako město a máš zde nějaké oblíbené místo?

Město na mě působí velice dobrým dojmem… Je přehledné, není tak velké a zkrátka je tu vše co člověk potřebuje k životu. Mezi má oblíbená místa patří například Šimkovy sady.

15) Oblíbená hudba - jídlo - pití?

Jsem schopen poslouchat od dechovky až po rap, takže můj playlist je různorodý. A u jídla vyhrává kachna se zelím a knedlíkem.

16) Závěrem. Máš nějaký vzkaz pro hradecké fanoušky?

Chtěl bych poděkovat fanouškům v jakém počtu nás chodili podporovat na domácí zápasy během podzimu. Bylo příjmené hrát před takovým publikem, který vás žene kupředu. Doufám, že taková návštěvnost vydrží i na jaře. Nic než Hradec!!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám