Hlavní obsah
Knihy a literatura

lidi chtěj víc rasistický poezie

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Báseň ze sbírky Hranice a zdi

Článek

říkáš že
to bude dobrý
to bude dobrý

říkáš ale

dobrý to nebude —

můj táta
volí
radikální pravici —
lidi
chtěj víc
rasistický poezie —

chtěj víc smrti
vrahům národa a
víc čechy víc těm víc čechům
víc tradic a víc tradičních hodnot a

klid

na svejch ulicích
ve svejch novinách
ve svejch televizích

ať si za horama
teče krev
ať si tam lidi dělaj
co chtěj
ať se jim děje
co nechtěj jen
ať je tady klid

říkáš že
to bude dobrý
to bude dobrý
říkáš ale

dobrý to nebude —

viděl jsem
tři děti
slušnejch rodičů jak
     kladivem a šroubovákem
v lese
otvíraly hlavu bezdomovce a
slušný rodiče
posírat se v nemocnicích

viděl jsem lidi
stahovat zvířata zaživa z kůže

viděl jsem člověka jak
     skočil pod vlak a
měl přátele
který to udělali

viděl jsem šílený lidi
lidi závislý
lidi nemocný

viděl jsem kosti ve svý ruce
viděl jsem člověka kopat
člověka do hlavy
viděl jsem lidi kopat si vlastní hroby a
ty
říkáš že
to bude dobrý —
to bude dobrý
říkáš ale
je jasný

že to dobrý nebude

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám