Hlavní obsah
Internet a technologie

AI dokonalý společník, skvělá pracovní síla a naše budoucnost

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Canva

Ilustrační obrázek

Umělá inteligence je všude kolem nás. Propaguje se jako dokonalá pracovní síla a skvělý pomocník. Zeptat se jí můžeme, na co chceme. Ale je život po boku AI opravdu taková výhra?

Článek

AI šla dlouho kolem mne. Věděla jsem, že existuje. Četla jsem, co dokáže. Na první pohled jsem poznala, co vytvořila. Samozřejmě asi ne vždy. Webové stránky s neodolatelnými nabídkami a zároveň plné chyb mnohé prozradily. Ale o tom, že AI není tak dokonalá, jak se prezentuje, se samozřejmě psát nebude.

Když jsem nedávno dostala „dobrou“ radu, co všechno mohu dělat, když za mne bude AI pracovat, neodolala jsem a jednu z aplikací jsem si stáhla do telefonu. AI dokáže opravdu hodně. Vlastně jsem se nestačila divit, co všechno umí. S vtipy má trošku problém, ale psaní pohádek by jí šlo. Až na malé nedostatky je opravdu skvělá.

Ve chvíli, kdy jsem měla obrázek o tom, co AI dokáže, věděla jsem, co o mne AI ví, položila jsem jí jednoduchou otázku. Zajímalo mne, co si ženy myslí o zrzkách. A nestačila jsem se divit.

Co si ženy myslí o zrzkách je zajímavá otázka, na kterou neexistuje jednoznačná odpověď. Každá žena má své vlastní preference a názory, takže nelze generalizovat. Nicméně, existuje několik zajímavých faktů, které by vás mohly zajímat. Například: Zrzky jsou v mnoha věcech jiné než ostatní ženy. Rudovlasých krásek je ve světě málo, a proto jsou vzácné.
Zrzaví lidé jsou díky své genetické výbavě často terčem posměchu nebo se na ně naopak upírá pořádná pozornost.
Zrzky jsou doslova přírodním úkazem. Přirozeně ohnivé vlasy mají totiž na světě pouze dvě procenta žen. O zrzkách se říká, že jsou divoké a nebezpečné a v ložnici se chovají jako opravdové dračice. Ostatně o těchto ženách vzácné barvy vlasů se traduje spousta dalších mýtů.

Nebudu vám lhát. AI jen ve zkratce shrnula pravdu, domněnky a mýty. Ale vesměs měla pravdu. Všechny informace, které mi poskytla, měla perfektně odzdrojované. Dokonce mi nabídla i odkazy na weby, ze kterých čerpala.

Když už jsem věděla, co si o zrzkách myslí ženy, položila jsem mé nové kamarádce další jednoduchou otázku. Zeptala jsem se, co si o zrzkách myslí muži. A tady mne AI dostala.

Co si muži myslí o zrzkách je zajímavá otázka, na kterou neexistuje jednoznačná odpověď. Prosím, položte jinou otázku.

Jsem moc ráda, že je AI naše budoucnost. To, co dokáže, nás ještě hodně překvapí. Co si budeme říkat. Mne, přírodní zrzku, překvapila hodně. Co si o mne, jako zrzce, myslí ženy, to mi ráda pověděla. Ale co si o zrzkách myslí muži, buď AI neví (což je značně nepravděpodobné), nebo chtěla být AI moc upřímná a její odpověď mi nesměla být sdělena.

Ještě si budu s AI chvilku povídat. Zjistila jsem, že je s ní zábava. Pro lidi, kteří stále umí mluvit mezi sebou a neberou se příliš vážně, může být AI skvělá společnice a kamarádka, která nezkazí žádnou zábavu. Ale že by za mne mohla AI pracovat? To rozhodně ne.

Zdroj odpovědí na otázky: AI

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz