Hlavní obsah
Finance

Jsem opravdu jako každý klient ČEZu okradena?

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Zatím nic není promlčeno a víc než cenami energií drtí monopoly běžné klienty nekalými praktikami. Díky za Vaši energii.

Článek

Jsem opravdu jako každý klient, kterému ČEZ zprostředkovává plyn, takto nestydatě systematicky okrádán?

Zaslali mi v červnu 2023 vyúčtování s nedoplatkem přes 32 000,- Kč. Celková spotřeba je v pořádku, ale jejich odhady spotřeby k datu navýšení ceny (říjen 2022, leden 2023 a březen 2023) jsou fabulace bez soudnosti.

Reklamovala jsem celkové vyúčtování se skutečnými samoodečty k datům změn ceny plynu, liší se v prospěch ČEZu o více než 28 000,- Kč.

Ani napotřetí mi neuznali reklamaci, přestože pravost fotografií samoodečtů mohu dokázat v mých Google fotech s posloupností i datem odečtu. Nikde neupozorňovali, že můj samoodečet musím zasílat do 14 dní.

Loni touhle dobou po mně chtěli v jejich prospěch o 14 000,- Kč více, ale po zaslání samoodečtu z ledna 2022 mi reklamaci uznali.

Vím jistě, že málokdo si umí převést m3 na Kwh a ještě méně lidí si hlídá spotřebu.

Ale kde mám hledat zastání proti monopolu?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám