Hlavní obsah

Příběh jednoho mužství

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jirka M.

Pánové, už vám někdy žena řekla že máte malou výdrž? Zkoušeli jste různé „techniky“ ale nic pořádně nezabralo? Přečtěte si můj příběh.

Článek

Do dvaceti jsem byl panic. Pak jsem našel svou první přítelkyni, která studovala zdravotní sestru. I když jsem se velice snažil a používal různé techniky na oddálení ejakulace, stejně jsem byl rychlejší než partnerka. Ona tvrdila že jí to nevadí, jestli to byla pravda nevím, ale mě to vadilo. Jednoho dne mi řekla, jestli bych se nechtěl nechat obřezat. Pobouřilo mě to. Připadalo mi to jako hloupost a své špatné výkony jsem si ospravedlňoval nízkým věkem…

Všichni to známe že po rozchodu člověk začne přemýšlet o minulosti. Jistě že se se mnou má bývalá přítelkyně nerozešla jen kvůli špatnému sexu, ale ta myšlenka začala „hlodat“. Po dvou letech jsem si našel mou budoucí manželku. Ta už byla o poznání spokojenější, ale stále to bylo tak ze 30% selhání. I když jsem zplodil dva krásné syny stále to nebylo ono a já dál přemýšlel.

Pak přišel sexuální úraz. Natržená uzdička. Bolelo to, krvácelo to a nechtělo se to zahojit. Na urologii mi řekli že nejlepší by byla obřízka, ale jelikož už jsem měl nějaké znalosti z internetu, tak jsem panu lékaři řekl že si raději zařídím frenuloplastiku. Tu jsem si platil sám na nejmenované pražské klinice. Dopadla skvěle, 2 měsíce půstu, všechno se zahojilo a sex byl opět bez bolesti.

Jednoho dne mě napadlo, že si rukou podržím při sexu předkožku staženou dole. Zeptal jsem se manželky a ta souhlasila. Byl to do té doby nejlepší sex. Tak jsem se zeptal na obřízku u lékaře který mi dělal frenuloplastiku. Ten mi ovšem nabídl něco mezi nízkou volnou a střední těsnou jeho řešení se mi nelíbilo a vůbec mě nepřesvědčil.

Porozhlédnul jsem se po internetu a našel jsem lékařku z Brna která dělá obřízky „dle přání pacienta“. Paní doktorka byla dokonce tak hodná, že mi pomohla najít ubytování v okolí, jelikož to mám do Brna 267km. Před vstupním vyšetřením jsem se obával, ale paní doktorka mě ujistila že obavy jsou zbytečné a výsledek bude stát za to. Tak jsem na to „kývnul“.

Zákrok byl v lokálním znecitlivění. Bezprostředně po operaci jsem chvíli litoval, avšak po zahojení (1 měsíc) jsem litovat přestal. Paní doktorka říkala že to potrvá tak 7-8 měsíců něž to bude všechno znovu dobré. První větší rozdíly v sexu jsem pozoroval již po 3 měsících. Ale po jeden a půl roce jsem naprosto spokojený a sex je super.

Takže pánové, pokud vás trápí špatná výkonnost, neváhejte zajít k lékaři pro „žádanku“ na urologii. Není vůbec žádná ostuda snažit se vyřešit něco, co nemůžete ovlivnit a co se přírodě moc nepovedlo. Ani nemusíte skončit s obřízkou, třeba dostanete jen kortikoidní mast a bude to zase pár dní OK. Ale za mě můžu říct, že i kdyby to šlo, tak předkožku znovu nechci protože teď si sex mnohem déle užívám.

Avšak na jednu věc musím upozornit! Jsem velmi rád, že mě v mých deseti letech kdy jsem měl první problémy s předkožkou, nenechala maminka obřezat a vyléčili jsme to mastičkou. A důvod? Ač se to někomu může zdát pobuřující, nebo nechutné, tak masturbace v pubertě je naprosto běžná ne-li nutná věc denní potřeby. Avšak pokud by moji malí synové měli problémy s močením a nepodařilo by se to mastičkou či jinak vyřešit, teprve potom bych souhlasil s jejich obřízkou.

Když se na to vše podívám zpětně, asi nejlepší čas na obřízku je kolem 21 let, kdy je člověk vyzrálý, má už pár zkušeností a psychicky to zvládne. Hlavní je: Pokud máte problém, řešte ho, nemá smysl trápit sebe a partnerku krátkým sexem.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám