Článek
Stojím u pokladny v Kauflandu a chci v aplikaci Klarna načíst slevovou kartu tohoto obchodu. Nejde to, přitom to vždycky šlo. Chce to přihlášení číselným kódem, který je třeba vložit. Pořád stojím u pokladny s namarkovaným nákupem a za mnou je plno lidí. Vložím nějaký číselný kód a ukáže se, váš číselný kód je slabý. Na to už nemám nervy, zaplatím nákup bez slevy a rozladěný odcházím domů. Měl jsem jednoduchou aplikaci Stocard, kterou Klarna převzala a takto ji „vylepšila“. Doma hledám Klarnu na internetu, stránky jsem našel, ale ani jedna e-mailova adresa. Podařilo se však spojení s operátorem. Dostal jsem informaci, že přihlášení mám provést doma. Vůbec jsem nepochopil k čemu je třeba. Pokud chtěli změnit způsob načtení karty, stačilo by v aplikaci např. použít možnost přihlásit později a nákup by normálně proběhl.
Po telefonickém rozhovoru mi přišel e-mail - Podělte se s námi o Vaši zkušenost s Klarnou. Chtěl jsem odpovědět, ale objevila se stránka Začínáme s Klarnou a samozřejmě hned -Tvůj souhlas se shromažďováním informací z tvého zařízení potřebujeme. A tím jsem s nimi skončil. Nemám v úmyslu dále využívat služby této společnosti. Opravdu je třeba pro načtení slevové karty používat hesla? A že do aplikace přidali jejich peněženku mě nezajímá.