Víra a náboženství

Život na Zemi: Dar z vesmíru nebo plod boží vůle?

Foto: Josef Čáp

Bůh a Stvořitel

Otázka původu života na Zemi zůstává záhadou, která nepřestává fascinovat. NASA nyní přichází s novou teorií, podle níž by život mohl být přinesen na naši planetu prostřednictvím meteoritů z hlubokého vesmíru, což otvírá nové perspektivy a vyvolává otázky o tom, zda je život na Zemi darem z vesmíru či plodem boží vůle.

JSME DOOPRAVDY JEDINÍ?

Když se zamyslíme nad tím, jak jsme se ocitli zde, na tomto místě v kosmickém vesmíru, nemůžeme se ubránit otázce: Byla naše existence pouhým náhodným střetem okolností, anebo za ní stojí vyšší inteligentní síla, která nám zůstává záhadná?

I kdybychom akceptovali teorii náhody, kterou současná věda často předkládá jako vysvětlení počátku života na Zemi, nemůžeme tento pohled přenést na planety mimo naši sluneční soustavu s takovou samozřejmostí.

Náš poznatek o životě, jak ho známe, je omezený na naší vlastní planetu, ale stále více se zdá, že vesmír nabízí nekonečné možnosti. Existuje tolik planet podobných naší vlastní Zemi, že by bylo nerozumné předpokládat, že jsme jediní nositelé života ve vesmíru.

Ačkoli nemáme zatím přesvědčivé důkazy o existenci mimozemského života, bylo by arogantní se domnívat, že tento zázrak se odehrává pouze na naší planetě. Věřím, že budoucnost nás přivede k objevu pravdy a společně s nepoznanými mimozemskými bytostmi budeme prozkoumávat tvůrce tohoto ohromujícího kosmického výtvoru.

BOŽÍ DÍLO VE VESMÍRU

Univerzum nás ohromuje svými čísly. S přibližně sedmdesáti sextilióny hvězd se jedná o nepředstavitelně mnoho energeticky výkonných objektů, které přesahují naše lidské chápání. Tyto kosmické zářiče se jeví jako ohromný Boží výtvor.

Můžeme pohlížet na život jako na akt Stvořitele, což je nezpochybnitelným důkazem jeho věčné a trvalé existence. Racionalita nesmí oslepovat naši schopnost vidět za hranice vědy; některé věci nelze vysvětlit prostřednictvím vědy, a to jak ve vesmíru, tak i na Zemi.

Někde v nedohlednu, v nezkoumaných prostorách tohoto záhadného vesmíru, pravděpodobně vznikl život. Tento život se pravděpodobně šířil pomocí asteroidů, kometprachu z hvězd, putujíc skrze nekonečný prostor.

Věřím, že v každé sluneční soustavě můžeme najít formy života, jednobuněčné nebo mnohobuněčné, protože to vypadá jako plán a záměr rozšířit život po celém vesmíru. Tento nebeský projekt je spojen v harmonii s nadpřirozeným tvůrcem a jeho vědomím, což spojuje všechny tvory v tomto mystickém vesmíru.

STVOŘENÍ A EXPANZE

Je možné, že každý z nás, na své vlastní úrovni existence, má potenciál stát se tvůrcem. To můžeme vidět i v každodenním životě, kde pěstitelé hub rozšiřují svou plochu, aby dosáhli hojnější sklizně žampiónů.

Tento příklad nám ukazuje, že rozšiřování území hraje klíčovou roli, ať už jde o pěstební pole nebo o rozsah vesmíru. Ať už se jedná o zvětšování vesmíru nebo jeho trvalou stabilitu, každý z těchto aspektů má svůj vlastní logický důvod, i když nám může unikat. Komety a meteority jsou jako střípky skla z prasklého zrcadla vesmíru, nesoucí v sobě zárodky života pro nová místa v kosmickém prostoru.

Proč by to nemohlo být možné, zejména když vědci z NASA tuto teorii zkoumají? Z této perspektivy můžeme najít odpovědi na mnohé záhady vesmíru i života samotného. V tomto rámci lze našeho tvůrce považovat za pěstitele. Zda přijde čas na jeho sklizeň, to nevíme. Nicméně není nemožné, že každý tvůrce, buď přímo nebo nepřímo, zhodnocuje plody své práce.

Co se týče života, můžeme se domnívat, že tento dar, který v sobě nese duchovní esenci, vznikal a stále vzniká v kosmickém začátku. Zde se zárodky života rodí a následně jsou formou světelné energie vysílány do vzdálených galaxií, včetně naší Mléčné dráhy.

V této takzvané kosmické porodnici se nejen rodí zárodky života, ale také subatomární materiál nezbytný pro vznik nových sluncí a planet. Tento stavební materiál, existuje-li vůbec, musí být ovládán vysoce inteligentními bytostmi nebo rozumovým nehmotným vědomím, které je původcem celé existence.

EVOLUCE A NEBESKÉ SCHÉMA

Společně s touto rozlehlou vesmírnou krajinou prochází člověk transformací, a to nejen fyzicky, ale i mentálně. Tato evoluce nás provází, a všechno je v souladu s nějakým předem stanoveným schématem, jehož původ se zdá být odvozen od nebeských sfér. Život nepochybně přišel k nám z vesmíru, a dříve či později tato myšlenka zakoření v mysli každého člověka, jenž postupně pochopí, že byl vytvořen s určitým účelem.

Tato civilizace jednoho dne dosáhne poznání, že Tvůrce není jenom abstraktní bytostí, nýbrž reálnou entitou s absolutními rysy jedinečnosti. Někteří ji označují jako Boha, jiní jako Stvořitele, ale podstatné je, že se jedná o tvůrce života, jehož povaha je zatím nám nepochopitelná.

Asteroidy a další vesmírné objekty možná přinesly sem první zárodky života z těch neznámých končin, kde byly stvořeny. Proto nemůžeme vyloučit, že objev amerických vědců bude brzy přepracován nebo jinak objasněn. Náš závěr a přesvědčení by neměly směřovat pouze k náhodnému vzniku života v hlubokých oceánech, ale k promyšlenému záměru vyšší moci, která řídí a ovládá to, co nazýváme Vesmírem!

Pochopením tohoto kosmického řádu se naše civilizace přibližuje k podstatě samotného Boha, jehož přítomnost cítíme v nekonečné kráse vesmíru. Můžeme si představit, že nás tento poznatek inspiruje a vybízí k tomu, abychom směřovali vzhůru, k jeho chrámu mimo náš svět. Nechme se tímto kosmickým tajemstvím inspirovat a buďme odvážní ve snaze pochopit jeho účel a záměr. Toto jedinečné dobrodružství života, které se nám naskýtá ve vesmíru, si zaslouží naši plnou pozornost, úctu a pokoru.

Tento článek čerpal inforamce z webové stránky: www.odrazy-tajemna.wz.cz

Anketa

Co si myslíte o stvoření života ve vesmíru?
Věřím, že život v našem vesmíru byl stvořen nějakou vyšší inteligentní mocí.
75 %
Věřím, že život v našem vesmíru vznikl náhodou a evolucí.
25 %
Nemám jasný názor nebo nepřikládám velký význam této otázce.
0 %
Nemohu se rozhodnout.
0 %
HLASOVÁNÍ SKONČILO: Celkem hlasovalo 8 čtenářů.