Hlavní obsah
Lidé a společnost

Duch syna zachránil stařence život

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: DALL-E

Duch syna údajně zachránil paní Magdaléně život

Příběh o setkání s duchem zesnulého syna, který po své smrti navštívil svou matku, paní Magdalenu, aby ji ochránil před nebezpečím, přináší nový pohled na fenomén duchovních zjevení.

Článek

Z celého světa k nám přicházejí informace o setkání jedinců s duchy blízkých a zemřelých, kteří již opustili tento svět. Někdy jsou tato setkání nepříjemná, jindy nás mrtví mohou ochraňovat před možným nebezpečím nebo dokonce před smrtí. Ten posledně jmenovaný případ se odehrál v létě roku 2013 na Karlovarsku v obci Nová Role. Paní Magdaleně v té době bylo 85 let. Před patnácti lety jí zemřel na následky rakoviny syn Marek. Stařenka je přesvědčena, že to byl právě on, kdo jí v předloňském roce zachránil život.

„Stalo se to 8. července. Ten den by bylo mému synovi 62 let,“ začíná své vyprávění paní Magdalena. „Když jsem ráno vstala, zapálila jsem synovi svíčku a vzpomínala.“ Stařence se zaleskly oči a bylo vidět, že ztráta milované osoby je stále živá. „Najednou mě cosi nutilo vstát a vynést odpadkový koš. Nechtělo se mi, koš byl zpola plný, a tak mi to přišlo zbytečné. To nutkání bylo ale silnější.“ Žena se tedy obula a vyrazila na dvůr k popelnicím. "Zde jsem potkala sousedku a dala se s ní do řeči. Chvilku jsme pohovořily a já pokračovala k popelnicím vysypat odpadky, “ dodává stařenka. V tu chvíli se paní Magdaleně, z pro ni nepochopitelných důvodů, zamotala hlava a ona upadla. Naštěstí byla na blízku sousedka, která jí pomohla a doprovodila do jejího bytu.

O několik dní později se ženy opět potkaly. Paní Magdalena poprosila sousedku, zda by si k sobě mohla vzít klíč od jejího bytu. „Bydlím sama, a tak mě napadlo, že by bylo dobré, kdyby měl někdo z domu klíč. Ten předchozí pád na dvoře mě trochu vyděsil.“ Sousedka si klíč vzala. Ženy se ještě domluvily, že pokud nebude mít paní Magdalena po deváté hodině ráno vytažené okenní rolety, sousedka na ni pro jistotu zazvoní.

Uplynulo několik týdnů. „Byl čtvrtek a já se šla brzy ráno sprchovat,“ líčí svůj příběh stařenka. „Toho dne jsem uklouzla ve vaně a nemohla vstát. Ještě ke všemu jsem si do koupelny nevzala mobilní telefon, protože se mi vybil a já ho měla v nabíječce.“ Bylo nějakých šest hodin ráno. Paní Magdalena ležela ve vaně a nemohla vstát ani si přivolat pomoc. Takto bezmocná tam ležela téměř čtyři hodiny. Naštěstí si mezitím sousedka všimla, že v oknech paní Magdaleny jsou stále stažené rolety. Šla tedy stařenku zkontrolovat. Zazvonila u dveří a v tom zaslechla volání o pomoc. Odemkla dveře a spolu s dalšími sousedy pomohli paní Magdaleně z vany a prochladlou ji uložili do postele.

„Dodnes jsem přesvědčená že mi syn tam odněkud z nebe zachránil život. Kdybych tehdy, v den jeho narozenin, neměla to nutkání vynést odpadky, neupadla bych na dvorku a nedala tak sousedce klíč. Dnes bych zřejmě nebyla mezi živými,“ uzavírá své vyprávění paní Magdalena.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz