Hlavní obsah
Vtipy, koláže, karikatury

Jiránkův fór: Bábince došla trpělivost s kohoutem

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Josef Jiránek / DALL-E

Někdo má lehké spaní a probudí ho každý zvuk, zatímco jiný spí jako dřevo a nevzbudí ho ani zapnutá sbíječka.

Článek

Pro lidi z města mohou být některé zvuky vesnice, jako například kokrhání kohouta, štěkot psa nebo mečení kozy, otravné. Vesničané tyto zvuky už ani nevnímají. Jsou pro ně totiž stejně přirozené jako třeba šumění stromů. Ale i zde najdeme výjimku! A tou je rozespalá bábinka z našeho dnešního vtipu, která má problém s kohoutem, co ji ráno nenechá vyspat.

Foto: Josef Jiránek / DALL-E

Líbil se vám tento vtip? Znáte nějaké další vtipy na téma vesnice? Pokud ano, podělte se o ně v komentářích.

Anketa

Jak moc vám vadí zvuky při spaní?
Ne, vůbec mi nevadí, zvuky mě nebudí.
22,5 %
Vadí mi jen velmi hlasité zvuky.
10,8 %
Některé zvuky mi vadí, ale většinou spím klidně.
20,3 %
Vadí mi všechny zvuky, potřebuji úplné ticho.
11,3 %
Záleží na konkrétním zvuku a situaci.
35,1 %
Celkem hlasovalo 222 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz