Hlavní obsah
Vtipy, koláže, karikatury

Jiránkův fór: Hraní si s tatínkem je ta nejlepší zábava

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Josef Jiránek / DALL-E

Tatínek může být ten nejlepší parťák pro dětské hrátky! Nevěříte? Vždyť co může být lepšího než zábava a dobrodružství s tátou…

Článek

Děti si na plážích nejraději hrají s pískem, a zvláště když jim u toho asistuje tatínek! S lopatkou a kbelíkem v ruce pak tvoří úžasné výtvory – zpravidla hrady a tunely, které zdobí nalezenými mušlemi a kamínky. Každá taková písečná stavba pro ně představuje magický palác plný dobrodružství. Hra s pískem není totiž jen zábava, ale pomáhá rozvíjet dětskou kreativitu, jemnou motoriku a schopnost spolupracovat s ostatními. A když je dílo hotové, malí stavitelé s nadšením sledují, jak jejich výtvor ostatní obdivují.

Foto: Josef Jiránek / DALL-E

Líbil se vám tento vtip? Znáte nějaké plážové vtipy? Pokud ano, podělte se o ně v komentářích.

Anketa

Hráli jste si jako děti na písku na pláži?
Ano, stavěl(a) jsem hrady a zámky.
34,8 %
Ano, kopal(a) jsem tunely a příkopy.
14,5 %
Ano, tvořil(a) jsem sochy zvířat a postav.
4,3 %
Ano, hledal(a) jsem v písku poklady a mušle.
2,9 %
Ano, psal(a) jsem a kreslil(a) do písku.
7,2 %
Ne, nikdy jsem si nehrál(a) na písku na pláži.
36,3 %
Celkem hlasovalo 69 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz