Hlavní obsah
Vtipy, koláže, karikatury

Jiránkův fór: Kvalita, která mluví sama za sebe

Foto: Josef Jiránek / IDEOGRAM

Obchody často slibují špičkovou kvalitu, ale zkušenosti zákazníků ukazují, že realita je úplně jiná.

Článek

Není nic horšího, než když si koupíte nové zboží, doma ho rozbalíte a zjistíte, že nefunguje. Naštěstí máte právo na reklamaci, které vám dává šanci situaci vyřešit. Jenže to má háček – někdy se člověku do reklamace prostě nechce, stejně jako muži z našeho dnešního vtipu.

Foto: Josef Jiránek / IDEOGRAM

Líbil se vám tento fór? Znáte nějaké další vtipy na téma kvality zboží nebo reklamací? Pokud ano, podělte se o ně v komentářích.

Anketa

Jak řešíte situaci, když nové zboží nefunguje?
Reklamuji ho co nejdříve.
57,6 %
Zvažuji, jestli má reklamace cenu.
35,6 %
Koupím rovnou nové a neřeším to.
3,4 %
Zkusím problém vyřešit sám/sama.
1,7 %
Nechám to být a zboží nepoužívám.
1,7 %
Celkem hlasovalo 59 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz