Hlavní obsah
Vtipy, koláže, karikatury

Jiránkův fór: Olympijské apartmá

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Josef Jiránek / DALL-E

Jak málo stačí, aby se člověk ocitnul v olympijském apartmá…

Článek

Ne každý je fanouškem sportu a příznivcem olympijských her. Některé ženy dokonce náklonnost jejich partnerů nebo manželů ke sportu doslova dráždí a přivádí k šílenství. To je i případ ženy z našeho dnešního vtipu, která si myslela, že alespoň na dovolené v hotelovém pokoji bude mít od manželovy lásky ke sportu pokoj.

Foto: Josef Jiránek / DALL-E

Líbil se vám tento vtip? Znáte nějaké vtipy na téma olympiáda nebo sport? Pokud ano, podělte se o ně v komentářích.

Anketa

Rozčiluje vás partnerova náklonnost ke sportu?
Drásá mi to nervy.
2,4 %
Raději bych, kdyby se věnoval jiným aktivitám.
4,8 %
Někdy mě to rozčiluje, ale dokážeme se domluvit.
7,2 %
Jsem ráda, že má nějaký svůj koníček.
9,6 %
Mám taky ráda sport, takže jsem s tím v pohodě.
24,1 %
Můj partner se o sport nezajímá.
51,9 %
Celkem hlasovalo 83 čtenářů.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz