Hlavní obsah
Jídlo a pití

Salámové překvapení aneb Jak jsou ta kolečka různá

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: DALL-E

Jak jsou ta kolečka různá

Salámové překvapení: Od průsvitných koleček salámu po kousky hodné hladového obra! Příběh balíčku Vysočiny, kde tloušťka jednotlivých plátků roste rychleji než účet v bance.

Článek

„Jak jsou ta kolečka různá!“ Podivil jsem se poté, co jsem rozbalil balíček obsahující 15,5 deka salámu Vysočiny, který jsem si přinesl za sámošky se svým nákupem.

Vespod balíčku se krčila kolečka nejútlejší. S přibývající výškou obsahu přibývala i tloušťka jednotlivých plátků. Neváhal jsem a dal se do přeměřování. Spodní plátky byly široké tři čtvrtě milimetru. Ty vrchní přes dva milimetry. A já pořád, proč to té prodavačce šlo tentokrát tak rychle. „Alespoň jí nebude od toho věčného krájení bolet ruka,“ pomyslel jsem si v té chvíli.

Dal jsem se tedy do dalšího pokusu. Vzal jsem kousek stejného nekrájeného salámu a začal ho krájet ostrým nožem. Zjistil jsem, že plátečky jsou útlé jedna báseň. A tak, pokud chcete perfektní kolečka a obáváte se, že byste mohli dopadnout podobně jako já, nezbývá vám nic jiného, než obsluhu na požadovanou tenkost uzeniny upozornit nebo si ji nakrájet v klidu domova sami.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz