Hlavní obsah

Ty nejlepší vtipy o blondýnách, které vám zaručeně zlepší den

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: DALL-E (vytvořeno umělou inteligencí)

Vtip na téma blondýny, který vytvořila umělá inteligence.

Pokud máte rádi vtipy o blondýnkách, pak pro vás máme deset skvělých „blonďatých“ anekdot.

Článek

Vtipy o blondýnkách jsou populární snad v každé společnosti a téměř vždy mají zaručený úspěch. Některé jsou roztomilé, zatímco jiné mohou být docela drsné. Kde se ale vtipy o blondýnách berou? Často vycházejí z  předsudků a stereotypů, které jsou zakořeněny hluboko v  dané kultuře. Mnohdy je vymýšlí lidé různých sociálních a profesních skupin, kteří je pak předávají z generace na generaci, nebo je šíří prostřednictvím médií a internetu. Pokud máte rádi vtipy o blondýnách, pak právě vám je určen výběr deseti fakt dobrých anekdot téma Blondýnky.

  • Jde blondýna po chodníku, zakopne a spadne hubou přímo do hovna. Když se zvedne a oklepe, povídá: „Zaplať Pán Bůh! Ještě, že jsem do toho nešlápla.“
  • Stojí blondýna na autobusové zastávce v jedné malé zapadlé vesničce. Kolem jde děda, tlačí kárku a povídá: „Slečinko, nic mi do toho není, ale tady jezdí autobus jen ve svátek.“ Blondýna se zaraduje a vyhrkne ze sebe: „Tak to mám teda štěstí, já ho zrovna dneska mám."
  • Víte, co je blondýna přebarvená na brunetu? Umělá inteligence!
  • Ptá se chlapeček své blonďaté maminky: "Mami, ty víš, co je to mozek?" "Neotravuj teď s blbostma, já mám v hlavě úplně jiný věci!“
  • Blondýna si v soutěži Chcete být milionářem neví rady s otázkou. Využije tedy pomoc přítele na telefonu a zavolá kamarádce: „Ty, Blážo, jsem v Milionářovi a potřebuju poradit.. Mám si vzít nápovědu 50/50 nebo nebo publikum?“
  • Nastoupí blondýnka do vlaku a ptá se průvodčího: „Dostanu se tímhle vlakem do Prahy?" "Ne", odpoví průvodčí. "A já?" Ptá se druhá blondýna.
  • Vědci z jedné univerzity zkoumali mozek blondýny a brunety. Nejdřív otevřeli hlavu brunetě a uviděli v něm spoustu různých drátů. A protože jim to přišlo velmi složité, hlavu jí zase zavřeli. Pak otevřeli hlavu blondýně. V té byl ale jenom jeden drát. Vědci se rozhodli, že ho přestříhnou. Když to udělali, upadly blondýně obě uši.
  • Baví se dvě blondýny na letišti: „Já nechápu, jak ty teroristi můžou tak velký letadlo unést.“ Druhá si klepe na čelo a povídá: „Ty jsi ale kráva, viď! Oni ho neunášej na zemi, ale ve vzduchu, když je malinký!"
  • Jede blondýnka výtahem a s ní i jeden seriózní pán. Ten se k ní po chvíli otočí a ptá se: "Cítíte tu taky sperma?" Blondýnka zrudne a zakoktá: "Promiňte, já si krkla!"
  • Blondýna si v letadle sedne k oknu, za chvilku se u ní objeví pohledný chlapík a povídá: „Promiňte, slečno, ale toto sedadlo je moje.“ Blondýnka: „Odprejskni a neotravuj, takový blbý finty znám… !" Chlapík pokrčí rameny a prohodí: „No jak myslíš, tak si s tím Boeingem odstartuj sama…"

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz