Hlavní obsah
Sport

Jaromír Jágr? Nevím, kdo to je, nikdy jsem to jméno neslyšel, řekl asistent trenéra Kladna

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Josef Pešout

Na snímku Mustafa Cagri Tan, turecký asistent trenéra volejbalistů Kladna

V české volejbalové extralize mužů působí od začátku probíhající sezony turecký trenér Mustafa Cagri Tan. A to konkrétně v týmu VK Kladno, kde je asistentem nového hlavního kouče Tomáše Samselyho.

Článek

S Cagri Tanem jsem hovořil při jednom z extraligových zápasů a role překladatele z angličtiny do češtiny a opačně se zhostil druhý asistent Matyáš Myškovský.

Jelikož sportovní Kladno je především spojováno s jedním z nejlepších světových hokejistů Jaromírem Jágrem, majitelem a současně hráčem Rytířů Kladno v extralize, požádal jsem Matyáše Myškovského, aby se nejprve zeptal svého tureckého trenérského kolegy, jestli ví, kdo to je Jaromír Jágr.

„Nevím, kdo to je. Vůbec nevím. Nikdy jsem to jméno neslyšel, takže ho ani neznám,“ zněla překvapivá odpověď Cagriho Tana.

Na fakt, že kladenští volejbalisté působí ve sportovní hale, která je v sousedství zimního stadionu, Cagri Tan reagoval svérázným způsobem.

„Sláva Jaromíra Jágra do Turecka zatím nepronikla. U nás lední hokej nemáme. Žádný zápas Kladna v hokeji jsem dosud nestihl. Ve stejnou dobu jsme rovněž hráli volejbal nebo jsme měli ve své hale trénink. Myslím, že ve volejbalovém klubu máme jiné věci k řešení, než je hokej,“ mínil turecký expert.

Cagri Tan podotkl, že kromě profesionálního zájmu o volejbal sleduje především fotbal a basketbal.

„Mým favoritem je Galatasaray Istanbul, který si vede úspěšně v Evropské lize.Znám tamní hráčské hvězdy jako jsou Icardi, Osimhena další. A vím, že v Galatasaray působil český útočník Milan Baroš, který tam odvedl dobrou práci,“ ožil Cagri při zmínce o fotbalu.

A pak už přišla řeč na jeho volejbalové působení v kladenském klubu.

„Loni jsem bych chvíli v Německu. A docela jsem zažil nyní překvapení, že jsem se dostal do Kladna. Jsem tady spokojený. Je to dobrý klub s dobrými fanoušky a máme hodně zahraničních hráčů. V realizačním týmu jsou jen čtyři lidé a všechno funguje výborně. Hlavním trenérem je slovenský kouč Tomáš Samsely, se kterým si rozumíme. Myslím, že jsme jako kamarádi, kteří tvrdě pracují,“ rozpovídal se Cagri Tan.

Na lavičce Kladna chce využít svoje dosavadní zkušenosti z Turecka.

„Jako trenér jsem začínal v tamní druhé lize, kterou jsem se svými týmy dvakrát vyhrál. Působil jsem i v turecké Superlize,“ dodal.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz