Hlavní obsah
Sport

Matěj Ruppert na volejbalovém finále. Nebyl bych asi síťový hráč, říká známý zpěvák

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Josef Pešout

Zpěvák Matěj Ruppert na snímku ze 23. dubna 2024, kdy byl na volejbalovém finále extraligy

Zpěvák a příležitostný herec Matěj Ruppert sledoval finálové utkání volejbalové extraligy mužů mezi celky VK Lvi Praha a Jihostroj České Budějovice v pražské UNYP Aréně.

Článek

Jelikož jsem se s ním potkal ve VIP prostorech v hale, tak jsem jej požádal o krátký rozhovor.

Co vás přivedlo do pražské arény na špičkový volejbal?

Znám se s bývalým reprezentantem Martinem Léblem a jeho bratrem Jakubem, kteří pomáhají spolupořádat finále a byl jsem od nich požádán, abych zazpíval před zápasem na hrací ploše státní hymnu.

Byl jste hodně nervózní?

Jednalo se o mojí premiéru a když je to naživo, tak jsem vždycky trochu nervózní. Člověk nechce zkazit státní hymnu v přímém přenosu televize.

Jaký je váš vztah k volejbalu?

Jenom kladný. I když vzhledem ke svému vzrůstu bych asi nebyl síťový hráč. Volejbal se mi ale líbí. Díval jsem se na něj hlavně v době, kdy Martin Lébl hrál ještě reprezentačně. Nejsem ale každodenním sledovatelem volejbalové extraligy. Přesto mě tento sport baví trošku víc než fotbal. A volejbal mi přišel zábavnější. Fotbal mě nikdy tolik nezaujal.

Velkým fanouškem fotbalu je ale například zpěvák a herec Vojěch Dyk, který chodí často i do televizních talkshow.

Kolega Dyk je z mládí bývalým profesionálním fotbalistou, takže k tomu má blízko.

Zanedlouho se v Praze koná mistrovství světa v hokeji.

Zatím mě nikdo nepozval. Ale když to vyjde, chtěl bych se tam jít podívat.

Pokud jde o vaši hlavní profesi, co chystáte v hudebním prostředí?

Jediným projektem je Monkey Business. Chystáme novou desku, která bude celá v češtině a vyjde v září. Předtím nás ale čeká letní sezona.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz