Hlavní obsah
Sport

Michal Vondrka: Hráčskou kariéru jsem zaklapl v pravý čas

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Josef Pešout

Bývalý hokejový reprezentant Michal Vondrka, který je manažerem českého národního týmu hráčů do 18 let

Bývalý hokejový reprezentant a uznávaný útočník Michal Vondrka ukončil bohatou hráčskou kariéru na jaře 2023. A nyní svoje zkušenosti uplatňuje v roli generálního manažera u českého národního týmu hráčů do osmnácti let.

Článek

Jako sportovní novinář znám Michala Vondrku z jeho působení v sedmi českých extraligových klubech. Kromě toho hrál finskou ligu za Kärpät Oulu a KHL za Slovan Bratislava. Požádal jsem ho v polovině dubna o rozhovor v Chomutově, kde česká reprezentační osmnáctka absolvovala část závěrečné přípravy na mistrovství světa této věkové kategorie.

Jak jste prožil rok od doby, co jste skončil s vrcholovým hokejem?

Změna to je. Myslím ale, že jsem tu aktivní hráčskou dráhu zaklapl ve čtyřiceti letech v pravý čas. Při současném angažmá u juniorské reprezentace mám přitom stále kontakt s hokejem. A to je pro mě důležité. Jsem rád, že jsem tuhle práci vzal. Dělám i spoustu dalších věcí a život se mi tak trošku změnil. Mám malinko víc času na děti a svoje aktivity.

Nezastesklo se vám přece jen po extralize, když jste ji sledoval z nového úhlu pohledu?

Ani ne. Myslím, že jsem toho odehrál dost. Po každodenním drilu se mi nestýská. Občas mě svrbí ruce, ale v žádném klubu nepůsobím a pracuji jen pro hokejový svaz. Jak jsem naznačil, kdybych byl zainteresován na klubové úrovni, znamenalo by to velkou časovou náročnost. Vzhledem k tomu, že se věnuji i podnikání, tak by to asi nešlo skloubit dohromady.

Jako hráč jste získal s pražskou Slavií mistrovský titul v extralize v roce 2008, k tomu se stejným týmem tři stříbra a jeden bronz a ještě v roce 2022 další bronz s Českými Budějovicemi.

Působil jsem i v Karlových Varech, krátce ve Spartě, tři roky v Chomutově, následně v Mladé Boleslavi, Pardubicích a v Českých Budějovicích. Nelituji času, že jsem hrál v Pardubicích, když zrovna byly dole. A byl jsem u toho, když se zachránily. Mám tam dodnes spoustu přátel i z řad bývalých spoluhráčů. Nechci na nikoho zapomenout. Jsem zvědavý, jak teď dopadnou ve finále. Před sezonou jsem říkal, že jim moc nevěřím. Ale ukazuje se, že pokud se semknou, mají obrovskou sílu.

Zdroj: autorský text

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz