Hlavní obsah
Sport

Sportovního moderátora Radka Macháčka nejvíc ohromilo madridské derby v Lize mistrů

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Josef Pešout

Sportovní moderátor Radek Macháček

O fotbale si před televizní kamerou povídal s Karlem Gottem, jako komentátor poznal Radek Macháček na věhlasných stadionech nablýskanou Ligu mistrů. Na vlastní oči viděl největší fotbalové hvězdy.

Článek

„Je mi padesát let a mohu říci, že úplně každá doba, v níž jsem se věnoval pracovně televiznímu sportu, mi něco přinesla. Když jsem byl na Primě, dostal jsem se k řadě oblastí a sportovních událostí. Samozřejmě včetně fotbalu. Prima koupila Ligu mistrů na tři roky a byli jsme první, kteří vytvářeli studio kolem zápasů zábavnou formou. Vysílalo se na to Prima Cool,“ řekl mi sportovní moderátor Radek Macháček v Litoměřicích, kde byl kvůli svému současnému pracovnímu působení.

A připojil komentář k tomu, co pro něj, a tudíž i diváky podobný typ televizní prezentace fotbalové Ligy mistrů znamenal.

„Otevřeli jsme tím novou kapitolu a novou cestu. Ligu mistrů vysílala zároveň Česká televize, ale poráželi jsme ji ve sledovanosti. Komentovali jsme všechny zápasy. I já jsem díky tomu objel celou Evropu a byl jsem na všech velkých stadionech, kde se hrálo,“ může bilancovat Radek Macháček.

„Jen namátkou Barcelona, Malaga, Paříž, Manchester, Liverpool, několikrát Londýn – tedy Chelsea a Arsenal, Leverkusen, Dortmund, Istanbul atd. Do Mnichova jsme jezdili autem,“ probírá se svým cestovním scénářem.

A největší zážitek, pokud jde o atmosféru? V tom má jasno.

„Určitě fantastické to bylo při madridském derby při Lize mistrů. Hrálo se na stadionu Atletika a tamní kulisa byla topová. A pohyboval jsem se i na stadionu San Siro v Miláně, když tam hrál AC. Byl tam se mnou někdejší hráč tohoto klubu Marek Jankulovski, jehož místní fanoušci neskutečně přivítali. Přišli jsme k bráně stadionu, kde ho poznal vrátný a okamžitě nás pustil dovnitř. Dostal jsem se i do kabiny AC i Interu, oba kluby na jednom stadionu mají svoje zázemí,“ rekapituluje s nadšením.

Tehdejší diváci a obecně fotbaloví příznivci si jistě vzpomenou, že tenkrát se ve studiu vystřídala spousta zajímavých a doslova hvězdných hostů…

„Nesmírně si vážím toho, že jsme v období let 2012-2015 dostali do studia mimo jiné Karla Gotta. Dokonce mám fotku z přípravy pořadu, kde stojím vedle Karla Gotta a vítězů Ligy mistrů Marka Jankulovského a Vladimíra Šmicra. Sám pro sebe jsem si ten snímek nazval V zajetí mistrů.

Jaký byl Karel Gott v pořadu o fotbale, toto téma je pro Radka Macháčka exkluzivní.

„Pamatuji si, že nebylo snadné jej získat do studia. Pořád měl nějaký program, ale nám se to povedlo. Chtěl znát okruh otázek na téma fotbal a musím říci, že byl perfektně připravený. Přiznal se, že sleduje Ligu mistrů a měl i své oblíbené týmy. Všechno, co tam zaznělo a celkové vyznění pořadu bylo moc fajn,“ vybavuje si Radek Macháček skvělé zážitky.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz