Hlavní obsah
Sport

Tomáš Vaclík v Teplicích! Sledoval jsem brankáře Holého z Mostu, řekl mi reprezentační gólman

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Josef Pešout

Na snímku fotbalový brankář Tomáš Vaclík v areálu stadionu v Teplicích (6. října 2024).

Fotbalový brankář Tomáš Vaclík navštívil v neděli 6. října Teplice, kde přihlížel severočeskému derby mezi béčkem teplického klubu a FK Baník Most-Souš v rámci třetí ligy.

Článek

A Tomáš Vaclík si podle svých slov všímal především výkonu mosteckého celku.

Při sledování zápasu jsem hovořil s Tomášem Vaclíkem právě o tom, co jej na sever Čech přivedlo. A ještě nedávný gólman české reprezentace se vyjádřil i ke své současnosti.

Zahlédl jsem vás při rozhovoru s ředitelem FK Teplice Rudolfem Řepkou, sportovním ředitelem Štěpánem Vachouškem a vedoucím mužstva Pavel Verbířem. Jak to berete?

Všichni se známe ze sportovního prostředí a myslím, že se Štěpánem Vachouškem jsme proti sobě i hráli. Rádi jsme se potkali a popovídali si. Asi byli překvapení, že jsem na třetí lize zrovna v Teplicích. Řekl jsem jim, že jsem se přijel podívat hlavně na Most.

Proč právě na celek Baníku Most-Souš?

Poprvé za něj nastoupil brankář Tomáš Holý, se kterým jsem se kdysi setkal už v pražské Spartě, když jsme byli oba mladí. Trénovali jsme teď spolu celé léto. Byl nyní sedm let v Anglii a v Česku ho dlouho nikdo neviděl chytat. Sešlo se to i tak, že premiéru na lavičce Mostu měl nový trenér Pavel Horváth. Oba se znají a věřím, že si pomohou navzájem.

Tomáš Holý měří 206 cm. Je to rarita?

Neznal jsem kromě něj žádného brankáře takhle vysokého a ani jsem proti někomu s touto výškou nehrál. Výhodou je, že působí mohutným dojmem a vzbuzuje respekt. Na Ostrovech si udělal velmi dobré jméno. Myslím, že by mohlo být pro něj přínosem, když ho lidé uvidí na českých trávnících. A má předpoklady, že to zvládne. Do konce podzimu zbývá ve třetí lize (ČFL) pro Baník Most-Souš osm kol a věřím, že Tomáš Holý ukáže, co v něm je.

Kdy vás zase uvidíme v brance?

Vůbec nevím. A doufám, že brzy. U brankáře je to složitější, protože se jedná o specifický post. Může se stát cokoliv ze dne na den. Asi se o mně mluvilo i v souvislosti s Barcelonou, ale není to jen o mně. Těch jmen vyskákalo více.

Jak se udržujete v kondici?

Na hřišti jsem každý den kromě soboty a neděle. Abych byl případně přípraven někam naskočit.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz