Hlavní obsah
Sport

Vidíte, že jsem si oproti Liberci polepšil, říká Matěj Chaluš o ostravském Baníku

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: Josef Pešout

Na snímku fotbalista Baníku Ostrava Matěj Chaluš bezprostředně po vítězném zápase v Teplicích 21. září 2024.

Velmi spokojeně se tvářil fotbalový stoper ostravského Baníku Matěj Chaluš po ligovém zápase v Teplicích. Nebylo divu, jeho tým vyhrál na severu Čech 3:2 a upevnil si čtvrté místo v tabulce.

Článek

S Matějem Chalušem jsem hovořil bezprostředně po utkání na teplickém stadionu, kdy přijímal u hlavní tribuny gratulace k úspěšnému výsledku ostravských fotbalistů.

Jak s tříměsíčním odstupem hodnotíte svůj letní přesun ze Slovanu Liberec do Baníku Ostrava?

Po všech stránkách vidíte, že jsem si asi polepšil. S Baníkem jsem si zahrál zápasy v evropském poháru proti FC Kodaň. To bych letos v Liberci nezažil. V lize bojujeme s Ostravou o příčky, na kterých se chceme pohybovat. O Liberci jen tolik, že to bylo takové zvláštní, ale teď už jsem za tím udělal nějakou tečku. Jsem v Baníku a jsem za to rád.

Co soudíte o své roli na stoperském postu v sestavě Baníku?

Konkurence v obraně je větší, ale je zdravá, důležitá a hráče posouvá. Vnímám, že nastupuji na zodpovědné pozici. A to mě taky motivuje do zápasů.

Ostravský tým po dlouhé době vyhrál na soupeřově hřišti.

V Teplicích bylo hlavní, že jsme získali tři body za tři vstřelené branky. Obdrželi jsme sice dva góly, což nám je líto i proto, že jsme jich předtím moc neinkasovali, ale nakonec jsme to zvládli. Nechceme dostávat žádné góly.

Během kariéry jste už působil v Příbrami, Mladé Boleslavi, v Liberci, švédském Malmö i nizozemském Groningenu a znovu v Liberci. Odehrál jste spoustu utkání za českou reprezentační jedenadvacítku. Co Matěj Chaluš a reprezentační áčko?

Je to asi sen každého hráče. Už jsem za áčko jednou nastoupil na pár minut. Ale případný návrat, to není téma pro mě. Chci hrát především dobře za Baník a třeba se na něj někdo podívá.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz