Hlavní obsah

Díl 1. /Čemu jsem se naposledy nejvíce podivila?/

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Co mne v poslední době nejvíce překvapilo? Nejvíce mne překvapila kamarádka (40) versus mobil mého syna (8). A co že se to vlastně přihodilo?

Článek

V rámci silvestrovských oslav, všichni paří, děti hry, dospělí dělají to, co všichni na světě. Špuntíky jeden za druhým lítají, v někom lahvinka jenom zasyčí a jiní tančí v kapkách deště a křičí ještě…

Dětičky se dělí do několika věkových kategorií - batolata na kostkách, prťata na tabletu, předpuberťáky na mobilu a puberťáky na lovu kapky alkoholu za stálého hihňání.

Můj syn se řadí to kategorie třetí, rozvalen na sesli mydlí hry a půlnoc se blíží. Voči už jak angorskej králík.

Hlasitě si povzdechnu v kolektivu dam: „Ten můj kluk nedá ničemu přednost před tím krámem.“

Načež má krásná štíhlá okatá prsatá kamarádka jak laň přiskočí k sesílku, ladně usedne synátorovi na klín, dá mu ruku kolem krku a praví zastřeným hlasem „Tak co Kubo, jsem zajímavější já nebo ta hra, co tam hraješ?“. Děcko ztuhlo, mobil mu vyjel z ruky a ruměnec se vehnal do tváře. Zoufalý pohled směrem k tátovi. Celá společnost ztichla.

V tom přiběhne o mnoho střízlivější kamarádčin manžel a houkne na ni: „Blanko!“. Výbuch smíchu všech přítomných přehlušil morální kázání, které Blanka schytala. Přišla půlnoc, ohňostroje, šampaňský. Syna mobil zajímat nepřestal, ale začalo ho zajímat i něco jinýho ;-).

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám