Článek
Jen taková úvaha a zkušenost. Před nějakou dobou; pravidelný divák to pamatuje se na české televizi začaly, ač to nebylo v souladu s pravidly vysílání, pravidelně vysílat reklamy zejména před hlavním večerním pořadem. Reklamy ukryté do klauzule"sponzor programu", potom začala televize otravovat s nekonečnými upoutávkami na pořady v dalších dnech. Ale pokud to je na obrazovce i 6× za den, tak to začne obtěžovat a vlastně mne už ten pořad ani nezajímá, už jen otravuje. Přešel jsem tedy k rozhlasu kde v produkci Českého rozhlasu tyto jevy nebyly. Ale přišlo zvýšení koncesionářských poplatků a rozhlas úplně přesně kopíruje televizi a začal upoutávat tu na staronovou knihu Haliny Pawlovské, tu na přad rozhlas jede za Vámi, ale na úplně stejné lince jako televize. Takže nejen že to ruší při poslechu pořadu ale také to obtěžuje a výsledek je stejný. Knihu od paní Pawlovské bych nechtěl ani zadarmo a na různé výjezdní vysílání či tobogány bych nešel ani kdyby tam bylo deset René Zaoralů/gen. ředitel / či ještě více pánů cibulků. Mám jen pocit že za zvýšené poplatky z našich kapes dělají jen více reklamy a propagace. Ale zkvalitnění programů je asi v nedohlednu. Ono by stejně bylo škoda kdyby se ve kvalitním pořadu opět ozvala jakási upoutávka na cokoliv. Tak mi zbyla stanice rozhlas plus ale tam zase nejsou schopni vytvořit pořady na 24 hodin aniž by se minimálně dva neopakovaly. Jen jsem myslel že vyšší poplatky pomohou také k vyšší kvalitě programů. Ale co bychom chtěli za ty prachy. Děkuji vlastně rozhlasu že to není horší - a takový problém by to nebyl.