Článek
Občas člověka ty všudypřítomné kamery, které vás zachycují ve městech, na úřadech, v autobusech nebo v nemocnicích na každém kroku, dost štvou. Pak se ale objeví moment, kdy si řeknete, ještěže tam byly nainstalované a fungovaly. Díky kamerám se podařila vyšetřit už celá řada trestných činů a i když nejsou všemocné, je dobře, že slouží.
Své o tom už teď ví i Daniel Köppl, někdejší šéfredaktor profesního listu Marketing & Media či ještě do května poměrně aktivní člen Rady pro rozhlasové a televizní vysílání, kam byl nominován za stranu ANO. Dnes už je „jen“ poradcem stínového ministra Karla Havlíčka. Ostatně pro ANO již pracoval i při minulých prezidentských volbách, ačkoliv měl být - coby člen výše zmíněné rady - apolitický.
A vypadá to, že právě Daniel Köppl teď testuje pro ANO novou „lowcostovou“ kampaň. Prostě někam přijdete, pro jistotu „na tajňačku“ polepíte celou budovu, a pak se po anglicku vypaříte. Policie vyšetřuje polepený úřad: Na videu je marketér ANO Köppl – (neovlivni.cz)
Po opulentních kampaních typu „dětský dvorek s Agrofertem“, kobliha do ruky po ránu na nádraží, pozvánka na Čapí hnízdo nebo slavný obytňák křižující sem a tam celou republiku se ani nechce věřit, že by hnutí ANO přecházelo do ilegality a nasazovalo vysloveně guerilovou fázi své nikdy nekončící kampaně. Holt, asi došly peníze ze státního, které tak ráda používala při sebepropagaci další stínová ministryně Alena Schillerová Jsem veřejná osobnost, hájí Schillerová svoje fotky za státní peníze - Seznam Zprávy (seznamzpravy.cz)
Andrej Babiš má sice v Agrofertu mimořádné zisky Agrofert více než zdvojnásobil zisk na 12,27 mld. Kč, tržby rostly o třetinu | Domov | Lidovky.cz, ale už se mu možná nechce tolik investovat do budoucí nejisté politické kariéry, když prohrál hned několikery volby za sebou. Proto se v hnutí ANO vymýšlí, na čem ušetřit, aby z toho bylo „hodně muziky za málo peněz.“
Zatímco dřív byl marketingový tým ve službách ANO považován doslova za kouzelníky, vypadá to, že momentálně angažovaná druhá liga, která nechává svého chlebodárce poskakovat na gumovém míči nebo hystericky nakupovat Nutellu, aby mu premiér náhodou nevyfouknul všechny lajky, se zatím spíš rozkoukává, jak se vlastně ta správná reklama dělá. Dost smutné zjištění…
A tak se ke slovu dostává obálka napěchovaná hanlivými plakátky, které by vyrobilo doma i dítě školou povinné, a užitečný blb (patrně z řad příznivců), který je vlastnoručně vylepuje. Jen si příště nejspíš bude muset předem zjistit, kde jsou všetečné kamery a nastudovat si u Toma Cruise v Mission Impossible, jak se jim správně vyhnout.