Hlavní obsah

Kartářka mi vyložila karty a můj život se obrátil naruby. Už k ní nikdy nepůjdu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pixabay

Někdo ezoterice věří, někdo ne. Rozhodla jsem se ze zvědavosti jít ke kartářce a hořce toho lituji.

Článek

Na horoskopy na internetu nevěřím, ale občas si čtu něco o postavení hvězd, fungují na mě vlivy měsíce při úplňku a výklad karet mě vždycky zajímal, ale nikdy jsem to nevyzkoušela. Něco mě na tom láká, ale vždycky jsem se trochu bála.

Až mi kamarádka, která byla z výkladu nadšená, doporučila kartářku, která nepůsobí jako čarodějnice, ale její výklad zněl velmi rozumně. Tak jsem se chvíli odhodlávala a asi po měsíci jsem se objednala. Byla jsem z návštěvy lehce nervózní, ale pak jsem si řekla, že to bude sranda. No, to jsem ještě nečekala, co přijde.

Když jsem přišla ke kartářce (jmenovala se Lea), už prostředí na mě zapůsobilo – příjemné přítmí, svíčky, vonné tyčinky a takové zvláštní zatuchlo.

Lea mě přivítala s úsměvem a až moc rychle se šlo na to. Dostala jsem čaj a začala s výkladem. Na začátku se mě ještě zeptala na rok narození a zajímal ji čas. Když promluvila o mé rodině a mé dceři, nechápala jsem, odkud ty informace má. Vážně jsem ji nic ohledně toho neřekla a když zmínila vážnou nemoc jednoho z mých rodičů, najednou se mi neudělalo úplně příjemně.

Místo pozitivních věcí mluvila jen o negativních a předpovídala i blízkou budoucnost, která mě příliš nepotěšila. Překvapilo mě, že mi řekla, že příští týden bude moje dcera nemocná. A prý pak bude často a já mám možnost tomu předejít, když to vím dopředu. Říkala i další věci, které se mi zdály nepravděpodobné, ale podvědomě jsem jim asi uvěřila.

Když jsem odcházela, měla jsem zvláštní pocit, který mi opravdu nebyl příjemný a najednou mi došlo, že jsem to měla nechat být. Ten den mě to dost poznamenalo, tedy moji náladu a zbytek týdne jsem myslela hlavně na svou dceru, o které řekla, že bude nemocná.

Začala jsem ji okamžitě dopovat vitamíny a dělala všechno proto, aby se to nevyplnilo. Nechápu jakto, ale dcera opravdu onemocněla. Najednou jsem se začala být a řekla jsem si, že už v životě k nikomu takovému nepůjdu. Není to pro mě a i když jsem tam vlastně šla jsem ze zvědavosti, ovlivnilo mě to více než dost. Utvrdilo mě v tom, že si s takovými věcmi zahrávat nechci a svou budoucnost nechám osudu, i když je pár věcí, které mi předpověděla za několik let a já doufám, že se nestanou…

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz