Hlavní obsah

Potkala jsem po 40 letech svoji první lásku a zlomilo mě to. Chci se rozvést

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Ačkoliv jsem na svou první lásku nevzpomínala v dobrém, jedno setkání vše změnilo. Celý život se mi kvůli tomu obrátil naruby.

Článek

Měla jsem za svůj život pouze dva vztahy, jeden trval asi pět let a byla to moje první láska, která byla nejsilnější. Můj druhý vztah stále trvá a s manželem jsme spolu přes 30 let. Už je to taková rutina a zvyk, ale jsem ráda, že ho mám, protože jsme toho spolu zažili hodně.

Přiznám se, že jsem si na svou první lásku v posledních letech už málokdy vzpomněla. Neměla jsem na takové věci čas, jen občas, když jsem si prohlížela stará alba a fotografie, se mi sem tam něco vrátilo.

Rána do srdce

Jednoho dne jsme s manželem vyrazili na koncert kapely Olympic, dostala jsem to od něj k narozeninám. A tam se to stalo. Po těch letech jsem potkala toho, do kterého jsem se beznadějně zamilovala a se kterým vztah skončil ze dne na den jeho zmizením bez jakéhokoliv vysvětlení.

Nejdříve jsem jen tak letmo zahlédla známou tvář, ale nepřikládala jsem tomu moc velký význam. Později jsme se s Jakubem (to byl on) střetli a asi pět vteřin si zírali do očí. Pak naše pohledy uhnuly a jen jsme se tak polehoučku pozorovali. Celý večer jsem nemyslela na nic jiného, ale nechtěla jsem to manželovi dát najevo.

Pak přišel moment, kdy mi došlo, že je má chvíle. Manžel odběhl do fronty na pivo a já zbystřila, že je Jakub sám. Přikráčela jsem k němu a místo toho, abych ho pozdravila, ze mě vyletělo: „Proč? Co se stalo tenkrát? Proč jsi zmizel bez vysvětlení? Víš, jak mi bylo?“

Sama jsem nečekala, že na něj takhle nastoupím. Koukal na mě velmi překvapivě. Pak pokrčil rameny a řekl, že mi to vysvětlí teď. Oba jsme byli jako kdybychom se vrátili o X let zpět a byli zase těma dvěma mladými lidmi. Ani jsem se nenadála a on mě políbil. Pak rychle řekl, že museli s rodiči zmizet z ČR. To už se vracel můj manžel a šel přímo k nám.

Představila jsem je jako mého kamaráda a manžela. Jakub mi ještě rychle stihl dát papírek s číslem a prý ať se mu ozvu. To určitě, jen ať se ozve on. Mezi námi to jiskřilo jako před lety a nedokázala jsem na něj od té doby přestat myslet.

Ozval se, nebo neozval?

Ano, asi tři dny poté se na obrazovce telefonu objevilo cizí číslo. Byl to on. Schůzka proběhla velmi rychle, pak další a další. Bylo to poprvé, co jsem svému muži byla nevěrná. Nevím, co se stalo, ale chci dál životem pokračovat s Kubou, zjistila jsem, že moje city k němu jsou stále stejné, jen jsem je potlačovala.

Nevím, co mám dělat. Nikomu jsem nic neřekla a vím, že je to hloupé, ale nemůžu si pomoc s srdci neporučím.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz