Hlavní obsah
Láska, sex a vztahy

Začít si s ženatým byla největší chyba mého života. Lituji každé vteřiny

Médium.cz je otevřená blogovací platforma, kde mohou lidé svobodně publikovat své texty. Nejde o postoje Seznam.cz ani žádné z jeho redakcí.

Foto: pixabay

Zamilovala jsem se do ženáče a myslela si, že mi snese modré z nebe. Velmi jsem se spletla a všeho lituji. Bohužel to nelze vzít zpět.

Článek

Hned na začátku bych chtěla podotknout, než mi začnete psát komentáře, co jsem měla a neměla dělat, že si nyní zpětně uvědomuji, že jsem udělala hloupost, ale bohužel jsem byla slepá a neviděla napravo ani nalevo. Tím se ale ve svém životě projde většina lidí a někdy vás zkrátka něco nebo někdo tak poblázní, že neposloucháte nikoho kolem.

Začala bych tím, že jsem měla skvělý fungující vztah. Schylovalo se dokonce i ke svatbě a mysleli jsme si, že je to do konce života. Jenže kámen úrazu přišel ve chvíli, kdy jsem nastoupila do práce. Byla jsem totiž na volné noze, jenže pak přišla nabídka, která se neodmítá a práce snů, o které jsem už dlouho toužila. Dlouho jsem neotálela a vzala ji.

Samozřejmě jsem ze dne na den začala chodit mezi lidi a měla kolegy. Jenže jeden kolega byl lepší než ti ostatní. Nikdy jsem po cizích chlapech nekoukala ani se s nimi nebavila, ale na pracovišti kolikrát není zbytí. Rozuměli jsme si, koukali jsme po sobě, ale nikdy se nic nestalo. Až ve chvíli, kdy jsme odjeli na teambuilding. Asi už to odtušíte, opili jsme se a vyspali se spolu.

První týden jsme dělali, že se neznáme a ignorovali se, protože nás to oba vyděsilo. Milan byl ženatý a já byla ve spokojeném vztahu. Jenže on mi potom nedal a pokoj a stalo se to, že jsem se do něj zamilovala. Měl takové sladké řeči a došlo to tak daleko, že jsem kvůli němu opustila svého věrného přítele.

Naivně jsem si myslela, že odejde od manželky a my začneme žít spolu. Jenže to jsem si myslela opravdu bláhově. On odmítá manželku opustit, ale chce být i se mnou. Ona samozřejmě o ničem neví. A jak dlouho si myslí, že budu čekat? Už mi došlo, jaká to byla hloupost! Jenže ho miluju a neumím se lusknutím prst odmilovat. Takže teď jsem na druhé koleji a ještě bez přítele. To jsem to dopracovala, ach jo. Nejhorší na tom je, že okolí mi radilo, ať z práce odejdu a zapomenu na něj, že to není nic dobrého. Neposlechla jsem, tak to teď mám! Dobře mi tak.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz