Hlavní obsah
Umění a zábava

Vánoce odcházejí, diety přicházejí

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: pixabay

Štědrý den za námi a s ním končí každoroční nikdy nikým nevyhraný závod o titul „hospodyňka roku.“ Nenechte se mýlit názvem titulu, tohoto závodu se účastní muži, ženy i děti.

Článek

Jedná se o trojboj spočívající v úklidu, pečení a nákupu dárků. Někteří se tohoto závodu účastní s radostí (těm patří můj neskonalý obdiv), někteří ze setrvačnosti a někteří se ze závodu diskvalifikují dobrovolně předem.

Přiznám se, že se pohybuji na pomezí druhé a třetí skupiny, nicméně za upečení jednoho druhu cukroví, částečně uklizeného domu a ozdobeného vánočního stromku si zasloužím minimálně diplom za účast.

Myslíte, že si po štědrém dnu užijete klidné svátky, pohodu a žádné závodění? Zapomeňte. Čeká nás další závod, tentokrát maraton hubnutí.

Start tohoto závodu jsem očekávala jako obvykle začátkem ledna, ale chyba lávky. Ještě neskončil prosinec a už se na mém displeji telefonu objevilo neznámé telefonní číslo. Natěšeně hovor přijímám, neboť očekávám nějaké hezké přání od nějakého známého. Na druhém konci se však ozve obchodní zástupkyně, která mě informovala, že jsem u ní již dříve zakoupila nápoj v prášku pro redukci hmotnosti a určitě by se mi po Vánocích hodilo další balení. V tu chvíli jsem ze sebe vykoktala, že jsem nápoj určitě ještě nespotřebovala. Prodejkyně mě se zděšením v hlase upozornila, ať zbytek nápoje radši vyhodím, protože se po otevření rychle kazí.

Zmíněný telefonát tedy neúprosně zahájil maraton hubnutí. Rychle projíždím sociální sítě, kde se na vás valí tipy na zdravou stravu a poskakující fitness trenéři se vás pokouší svádět k pohybu.

Abych mohla nakoupit zdravé potraviny, je nutné vyprázdnit spíž. Zatímco v jedné ruce držím mobil a sleduji sportovce při možných i nemožných výkonech, druhou rukou si cpu do úst vánoční cukroví a další pochutiny, které je potřeba zlikvidovat. Žádné nezdravé potraviny nesmí zůstat.

Čeká nás velice náročné období, plné pohybu, detoxů a hubnutí, které však ukončí období velikonočního hodování, po kterém bude následovat další závod v hubnutí do plavek.

Vážené čtenářky a čtenáři, je jen na vás, zda se pustíte do dalšího závodění. Nejlepší je zůstat v klidu, nenechat se strhnout a užívat zbytků svátků a vánočního cukroví.

PS: Ten nápoj na hubnutí skutečně zkažený byl.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám