Hlavní obsah
Názory a úvahy

Rakovina

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Rakovina - příčiny.

Článek

Nejsem obeznámen s tím co pan Dušek přesně řekl. Něco jako - lidi si za rakovinu můžou sami? Nebo že se jim nechce žít? Asi.

Ale vím, že lidé si za rakovinu skutečně můžou sami - aby jste to správně pochopili, ne všichni, myslím tím spíše některé jednotlivce ale i společnost.

Příklad - proč společnost dovolí prodej cigaret a jejich alternativ? Vždyť jsou to tvrdé drogy.

Rakovina není virus - to by byla přenosná, což není. Je to civilizační nemoc - znečištění ovzduší, společnost koupající se v a podporující stres - musíš, nesmíš, měj strach atd.

Je dědičná, lépe řečeno, může být, ale to je spíše predispozice na mutaci buněk. Buňky se poškodí a začnou nekontrolovatelně bujet, vytvářejíce metastázy. Rakovina krve, mízních žláz. Nebudu taky nabízet levná řešení typu určitě. No vím, že pít kvalitní tekutiny, například mrkvový mošt, je dobrá prevence ale i léčba, u nemocných se doporučuje pít šťávu ze syrových batát.

Ale - zakouřené hospody, kouření, dýmka - rakovina hrtanu a rtu - včera jsem četl že otec atomové bomby zemřel na rakovinu hrtanu - přiložené foto Oppenheimera s dýmkou.

Pak maso, maso maso a zase maso. Přejídání se - rakovina tlustého střeva.

Pak nesmyslné opalování se - rakovina kůže.

Pak stres a partner, který kouří - některé těhotné ženy taky. Stres z partnera bývá tedy taky příčinou rakoviny.

Tak shrnuto - nejíst maso, najít si vhodného partnera anebo raději žít sám, nedělat si moc ze stresu v práci, nekouřit, nepít alkohol, neopalovat se, být denně na čerstvém vzduchu, cvičit například jógu, kalanetiku, strečing, tai-či.

Já rakovinu nemám, je mi 60. Moje máma měla. Zemřela ve věku 44 let. Sama nekouříla nebo jenom výjimečně, tzv. s kolegyní, když byla u nás na návštěvě, ale stres, znečištěné ovzduší v okolí její práce, práce s nebezpečnými viry na hygienické stanici. Po chemoterapii, chirurgii a radioterapii. Já jsem zásadním odpůrcem těchto destruktivních metod léčby.

Namísto útoků na pana Duška přestaňte jíst maso, kouřit, stresovat sebe a druhé, pít alkohol a opalovat se.

Ju?

Cílem tohoto blogu je lidem pomoct, takže prosím žádné útoky.

Dodatek - tělo a duše jako důkaz - mé

Co jsem dělal dnes - byl jsem v práci - dělám z domu, ráno jsem jako vždy cvičil venku tai-či, pak jedno kafe - jako první samozřejmě pohár vody, tai-či pohyby s malou meditací - pak kafe s pomalým čtením z knihy nahlas, cvičení venku, pak druhé kafe venku v altánku, pak třetí s mlékem v práci, až před polednem už jenom mírně teplou misku ovsené kaše přelitou ráno vroucí vodou s lžičkou povidel. Pak oddech 45 minut - podle toho - v alfa hladině. Pak 4. kafe s mlékem cukrem a skořicí a práce, pak cvičení venku, strečing and tai-či. A malé procházky okolo, 5 minutové každou hodinu. Po třetí těstoviny s olejem a solí, už vychladlé, před chvílí krájené žluté jablko a už do večera jenom lipový čaj. Cítím se zdráv a dělám všechno pro to, abych svým příkladem šířil pozitivitu a dobrou náladu. Alkohol už ani večer, ani pivo. jenom čaj a přirozeně, vodu kvůli hydrataci.

Když jsem šel v roce 2014 na předběžné testy pro operaci varixu, doktor se mě zeptal: - „Kouříte?“

Odpověděl jsem: - „Samozřejmě že ne.“

Ještě jedna věc - karcinogenní materiály. Herec Steve Mc Queen zemřel na následky své vášně k rychlým vozům - tušíte?

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám