Hlavní obsah
Internet a technologie

Umělá inteligence a machine learning 20

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Umělá inteligence a machine learning 20 - F1 GP Belgium.

Článek

Předpovědět něco, co se už stalo, je dosti neobvyklé.

Já však měl dovolenou, tak nevím, jak GP dopadla. No vím, jak a podle čeho by výsledky predikoval ML.

Stanovil by tedy pořadím stejné jako bylo na GP Maďarska - 1. Verstappen 2. Norris 3. Peres.

Proč jsem už zdůvodnil minule. Komplexní monitoring všech parametrů včetně poslední historie.

Teď, jak píši tenhle článek, výsledky stále neznám a budou jistě jiné, jak jsem je za ML predikoval. A tady je základní silná stránka ML - iterace. Jakýkoli nový výsledek je okamžitě interpretován, porovnán a zahrnut do budoucích analýz.

Například už teď je jasné, že Lando, pokud byl na stupních vítězů, už další vázu nerozbil - tak jak jsem to za ML predikoval, že to už nikdy neudělá.

Proč vkládám tyhle části do náučného seriálu jako Oracle ML je nasnadě - udělat celé pochopení principů lehčím, lépe stravitelným, lidštějším.

Taky jsem si všiml, že lidé, co píší o AI, to dělají anekdotickým stylem, tj. vyprávěním příběhu o konkrétní témě. A povětšině jim uniká princip, jak AI vlastně funguje. Proto je tak důležité vnést do odborného textu spisovatelský, ubrat plyn a jet na neutrál. Nechat děti přijít k nám a neznechutit je suchým párkem odbornosti.

To si pokládám za ultimátní cíl.

Pozn. aut - tenhle text není napsán AI a je to - alespoň doufám - vidět.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám