Hlavní obsah

Bolt mě odkazuje na policii místo kontaktování řidiče

Foto: https://tribunainfo.az/public/uploads/2025/06/tia_214b25f275ef46609a2904f169a36578_xn0wsz7agymp6jqc354l.png

V autě Boltu jsem si zapomněl sluchátka. Řidič mi po telefonu potvrdil, že je našel, a domluvili jsme se na předání. Další den už se nedá řidič kontaktovat. Podpora Boltu mě odkázala na policii.

Článek

Každému se občas stane, že něco zapomene v taxíku. Tentokrát jsem nebyl výjimkou. Vezmu to popořadě.

Jako správné nemehlo jsem zakopl na schodech a podvrtl si prst. Byl jsem zrovna v práci; na první pohled to nevypadalo na zlomeninu, jen to otékalo a hrálo všemi barvami. Řekl jsem si, že počkám do konce směny a pak zamířím na pohotovost. Protože byl pátek a chtěl jsem tam být co nejdřív, objednal jsem si Bolta.

K mému překvapení byl řidič Čech, sympatický a s velmi vysokým hodnocením. Cesta v jeho společnosti utekla rychle. Vlivem bolesti a hovoru jsem si ale nevšiml, že jsem si sluchátka odložil — zůstala ve voze.

V nemocnici to nešlo zrovna rychle. Když jsem si chtěl pustit hudbu, došlo mi, že sluchátka nemám. Okamžitě jsem řidiči volal. Potvrdil, že je našel, a slíbil, že za mnou přijede, až budu po ošetření. Na řadu jsem se dostal až po více než hodině; když jsem mu znovu volal, byl už mimo Prahu a cesta by mu trvala asi 40 minut. Navrhl proto předání následující den a já souhlasil.

Tady nastal problém: po uplynutí 24hodin se v aplikaci skryl kontakt a už mi Bolt nedovolil řidiče kontaktovat. Podpora řidiče oslovila až v neděli, on ale nereagoval. Uplynulo několik dalších dní, během nichž jsem se opakovaně připomínal — odpověď byla pořád stejná: řidič neodpověděl.

Zeptal jsem se podpory, zda zkusila řidiče kontaktovat telefonicky. Odpověděli, že nikoliv. Zároveň mi napsali: „Jediné, co vám můžeme doporučit, je obrátit se na policii; té Bolt předá všechny informace.“

Shrnutí? Kontakt na řidiče mi předat nemohou, sami mu volat nechtějí, a navrhují, ať věc řeším s policií.

Nechci zbytečně spekulovat, ale pokud mě firma rovnou odkazuje na policii, budí to dojem, že s podobnými situacemi nemá dobré zkušenosti — a je jedno, jestli má řidič hodnocení 4.99, nebo méně. Kdyby se sluchátka za několik tisíc prostě nenašla, vzal bych to jako vlastní ztrátu. Jenže řidič mi do telefonu řekl, že je našel a má je u sebe.

Postoj společnosti Bolt mě upřímně překvapil: bez většího zájmu, s jednoduchým odkazem na policii — přestože jde o řidiče, který funguje v rámci jejich platformy. Nechci řidiče bez důkazů obviňovat a nepřeji mu nic zlého. Pořád chci věřit, že jde jen o nedorozumění. Pokud se ale nic nezmění, nezbude mi než podat trestní oznámení.

Moje zkušenost? Jako platící zákazník se u Boltu snadno ocitnete na vedlejší koleji. Zvažte, jestli jejich služby využít — obzvlášť pokud nechcete podobné situace řešit přes policii.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám