Hlavní obsah

Lidem se nelíbí Oneplay v základu jen na 1 zařízení, objevují alternativy

Foto: Lukáš Pecina / deepai.org

Nová streamovací služba Oneplay, vzniklá spojením platforem O2 TV a Voyo, čelí kritice zákazníků kvůli omezení sledování obsahu pouze na jednom zařízení v základním balíčku. Tato situace vede uživatele k hledání alternativních řešení.

Článek

Nespokojenost zákazníků s omezením

Mnozí uživatelé vyjadřují nespokojenost s tím, že základní balíček Oneplay umožňuje sledování obsahu pouze na jednom zařízení současně. Toto omezení považují za nevyhovující, zejména v domácnostech s více členy, kteří chtějí sledovat různé pořady na různých zařízeních. Na diskusních fórech se objevují příspěvky, kde uživatelé sdílejí své negativní zkušenosti s tímto omezením.

Anketa

Jste s Oneplay spokojeni?
Ano
0 %
Ne
100 %
Celkem hlasovalo 10 čtenářů.

Technické problémy a omezená podpora zařízení

Kromě omezení počtu zařízení se zákazníci potýkají i s technickými problémy. Podle článku někteří uživatelé zjistili, že jejich starší modely chytrých televizí nejsou kompatibilní s novou aplikací Oneplay. To je nutí hledat alternativní způsoby sledování, jako je použití set-top boxů nebo sledování na počítači, což však pro mnohé není pohodlné řešení.

Hledání alternativních řešení

V reakci na uvedená omezení a problémy začínají zákazníci zvažovat jiné možnosti. Někteří přecházejí k jiným streamovacím službám, které nabízejí flexibilnější podmínky, zatímco jiní investují do nových zařízení kompatibilních s Oneplay. Další možností je využití set-top boxů, které umožňují sledování obsahu i na starších televizích, avšak představují dodatečný náklad. Zajímavou alternativou může být například Telly nebo NejPřipojení TV, které umožňují službu využívat až na 8 zařízeních.

Výzva pro poskytovatele služeb

Současná situace představuje výzvu pro poskytovatele služeb, aby přehodnotili svou nabídku a přizpůsobili ji potřebám zákazníků. Flexibilnější balíčky, lepší technická podpora a širší kompatibilita s různými zařízeními by mohly zvýšit spokojenost uživatelů a zabránit jejich odchodu ke konkurenci. Telly zareagovalo slevou 20% na první 2 roky, NejPřipojení TV spuštěním online technické podpory denně do půlnoci. Kvalitnější zákaznická péče je jeden z mála nástrojů, které pomáhají menším konkurenčním firmám zůstat ve hře.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám