Hlavní obsah

Jak se zbavit stresu za 5 minut

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Jiří Vítek / Seznam.cz

993

Moje žena právě dodělává závěrečnou práci svého studia. Má na to 14 dní. A předevčírem se mi svěřila s tím, že to asi nezvládne. Protože je toho strašně moc a času je velmi málo.

Článek

Tak jsem jí řekl, že nevadí, že přinejhorším zaplatíme ještě další rok studia. Na což mě poprosila, abych jí udělal Láskyplné zkrocení ženy. Prošla si tím už mnohokrát a protože ví, že jí to pomůže, tak už nejméně 3 roky si o to říká většinou ona. A někdy, když jsem unavený, tak mě k tomu musí až nutit.

Protože ona už si prošla do dalšího stadia této procedury, ve které je nejvíc pravdivý druhý název této techniky:

Osvobození ženy

Osvobození od stresu. Od strachu. Od bolesti. Od toho, co jí nutilo věřit, že je to nad její síly. Od svého přesvědčení, že je na všechno sama.

Nejdřív se jí chtělo brečet. Ale jakmile ode mě dostala ochranu, tak jí pláč ihned přešel. Přičemž já se pláče ženy nebojím, takže bych byl schopen být s ní a jejím pláčem klidně až do rána. A také jsem s tím počítal, protože ženy, které nezažily něco víc, tak chtějí, aby s nimi byl muž v dobrém i zlém. Přičemž muž je připraven na vše, jen není většinou připraven na to, že musí poslouchat svou ženu a nesmí jí poradit, jak to může vyřešit.

Tak jsem byl velice překvapen, když mi asi po 5 minutách řekla, že už dostala vše a je jí dobře.

Druhý den

Udělala 1/3 toho, co jí zbývalo. A měla z toho velikou radost. A mě nezbývá, než litovat všechny studentky, které neznají takto jednoduchý způsob, jak si uzdravit svůj stres. A tak se musejí oblbnout léky, alkoholem, sexem, stimulanty nebo čímkoliv jiným, co jim aspoň na chviličku dá možnost procítit něco podobného nebo aspoň usnout nebo se pak probudit naplno.

Na druhou stranu to ale není takto jednoduché. Většina lidí si pod touto technikou představuje ublížení ženě nebo sexuální předehru. A pro takové lidi není možné s touto technikou ani začít. Protože tato technika funguje vždy podle toho, co v ní vidí klient a jen někdy se dá i s takovým přesvědčením dojít ke skutečnému osvobození ženy. Takže drtivá většina lidí musí jít pomaleji a

krok za krokem si uzdravovat jednu příčinu za druhou

Nebo to prostě vezmou násilím a přinutí se k tomu, aby tu zkoušku nebo práci dodělali, i když něco v nich se proti tomu hodně silně šprajcuje.

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Související témata:

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz

Doporučované

Načítám